Känns väl tveksamt? Jag betalar mer i månaden på mina lån och jag har då inga 38K ut. Du bör klara dig med marginal. Spelar du eller?Detta har hållt på i 2 års tid jag har inte haft jobb osv men nu har jag ett jobb och ja eftersom att jag måste betala så mycket på en gång så ja..
Har en hyra på 9000kr/mån kallhyra då alltså.. Den gör jävligt mycket och ja jag letar nytt boende hela tiden för fullt men det är inte lätt här.. Detta var de ända jag fick tag på när mitt förra kontrakt gick ut.. Här får man liksom betala 5000kr/mån för ett rum hos nått äckel i en förort.. Jag bor väldigt gärna i förorterna här men tänker inte hyra ett rum av en konstig människa.. Har ev en lgh på g men min kompis syster måste flytta ut först just denna månad fick jag även lägga ut betydligt mycket mer eftersom jag låg så mycket efter sen är de däremot lugntKänns väl tveksamt? Jag betalar mer i månaden på mina lån och jag har då inga 38K ut. Du bör klara dig med marginal. Spelar du eller?

Stockholm antar jagHar en hyra på 9000kr/mån kallhyra då alltså.. Den gör jävligt mycket och ja jag letar nytt boende hela tiden för fullt men det är inte lätt här.. Detta var de ända jag fick tag på när mitt förra kontrakt gick ut.. Här får man liksom betala 5000kr/mån för ett rum hos nått äckel i en förort.. Jag bor väldigt gärna i förorterna här men tänker inte hyra ett rum av en konstig människa.. Har ev en lgh på g men min kompis syster måste flytta ut först just denna månad fick jag även lägga ut betydligt mycket mer eftersom jag låg så mycket efter sen är de däremot lugnt![]()
svårt med bostad, speciellt billigt. Jag betalar 10.500:- hyra