Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

SMS lån med dåliga förutsättningar

Ska väll försöka få sista månaden att gå ihop sen har jag en lön på cirka 38.000 efter skatt vill försöka få ner ucn så jag kan ta ett samlingslån då det på den fronten är kört för min del med över 60ff och Piss uc

Okey. Så då finns det en tanke och en plan? Hur tänkte du få ner UC:n med så många förfrågningar? Det tar ju ett tag innan de försvinner och din nya lön registreras. Kan du låna av någon anhörig? Det borde ju finnas utrymme med den stundande höga lönen du ska få. Har du tänkt på varför du hamnat i den situation du befinner dig?

Okey. Så då finns det en tanke och en plan? Hur tänkte du få ner UC:n med så många förfrågningar? Det tar ju ett tag innan de försvinner och din nya lön registreras. Kan du låna av någon anhörig? Det borde ju finnas utrymme med den stundande höga lönen du ska få. Har du tänkt på varför du hamnat i den situation du befinner dig?
Jo men väldigt många försvinner nu i okt sen får jag hoppas att jag kanske kan lyckas få nått efter vintern :/ det finns inte jätte mycket utrymme :/ har en hyra på 9000 letar nytt boende hela tiden osv men det är inte lätt här.. Och fasta utgifter på cirka 3000 sen är de lånen/inkasso.. Ligger på väääldigt höga kostnader ena inkasso har jag 4500kr/mån och ja fyller upp lönen ganska rejält.. Har tyvärr ingen anhörig jag kan låna av :(

Jo men väldigt många försvinner nu i okt sen får jag hoppas att jag kanske kan lyckas få nått efter vintern :/ det finns inte jätte mycket utrymme :/ har en hyra på 9000 letar nytt boende hela tiden osv men det är inte lätt här.. Och fasta utgifter på cirka 3000 sen är de lånen/inkasso.. Ligger på väääldigt höga kostnader ena inkasso har jag 4500kr/mån och ja fyller upp lönen ganska rejält.. Har tyvärr ingen anhörig jag kan låna av :(

Jag förstår dig. När man kommit in i den negativa spiralen är det inte helt lätt att ta sig ur den. Det som är positivt är ju att du har en ny hög lön på gång. Den borde ju göra att du går runt och kan beta av de lån du har. Har du koll på de exakta kostnaderna per månad? Inkomsterna kontra utgifterna?

Jag förstår dig. När man kommit in i den negativa spiralen är det inte helt lätt att ta sig ur den. Det som är positivt är ju att du har en ny hög lön på gång. Den borde ju göra att du går runt och kan beta av de lån du har. Har du koll på de exakta kostnaderna per månad? Inkomsterna kontra utgifterna?
Ja de är inte alls kul :/ ja precis hoppas att jag går runt någorlunda har koll på de mesta men inte exakt allt håller på att skrivs ner allt

Finns det något mer lån förutom dom jag skrivit som kan godkänna en med extremt dålig uc och bisnode betyg är 1 creditsafe medel gör ingenting om de är snabblån eller om de finns någon butik eller liknande där man kan köpa saker på faktura/avbetalning med såhär dåligt?

extralånet
Kredit365
Easycredit
Credway
Smspengar
Lumify
Daypay
Förskotts lön
Loanstep
Viaconto
Vilka är dina förutsättningar lön underskott ansmärkningar mm?

Har du på så kort tid dragit på dig så mycket utgifter att du inte går runt på 38.000 kr ut varje månad?

Har du på så kort tid dragit på dig så mycket utgifter att du inte går runt på 38.000 kr ut varje månad?
Detta har hållt på i 2 års tid jag har inte haft jobb osv men nu har jag ett jobb och ja eftersom att jag måste betala så mycket på en gång så ja..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp