Problemet är att nätlån har ändrat staten och jag får inte lån där nu för de inte använder SEB helt sjukt . Är sååå i behov av 10.000 och vet att jag skulle få där för det har jag alltid fått10000kr fick jag på nätlån.se med bisnode 1 o 9 anmärkningar
Öppna privatkonto i Swedbank bara för att hahahaProblemet är att nätlån har ändrat staten och jag får inte lån där nu för de inte använder SEB helt sjukt . Är sååå i behov av 10.000 och vet att jag skulle få där för det har jag alltid fått
Men kan jag det ? För nätlån skriver ju att det ska vara lönekontot och det blir det ju inte . Eller ? Kan jag öppna konto bara i swedebank hur som helst ? Värt det isåfall för 10.000Öppna privatkonto i Swedbank bara för att hahaha
Prata med kundtjänst på nätlån ,,,kan hända det går om man kan verifiera inkomsten på annat sätt skriv att du precis öppnat konto där men dina löner inte hunnit trilla in på det kontot ,,,,kanske går med lönespecar o upplysningMen kan jag det ? För nätlån skriver ju att det ska vara lönekontot och det blir det ju inte . Eller ? Kan jag öppna konto bara i swedebank hur som helst ? Värt det isåfall för 10.000
Ring 0771221122 fråga kundtjänst men säkert mini uc dåMen det står på swedebanks sida ser jag att de tar ” begränsad uc ” vad är det ? För att öppna konto . Jag gör ju allt för att beta av mina ff har 11 kvar
Ok ska ringa o fråga tack . Sen hänger det på om nätlån går med påRing 0771221122 fråga kundtjänst men säkert mini uc då
Har smsat nätlån nu först o frågade om det funkar med swedebank trots att det inte är mitt löne konto änRing 0771221122 fråga kundtjänst men säkert mini uc då