- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Skiiit . Mejlade nätlån men de skrev att nej måste vara bank med lönekontot .......Ring 0771221122 fråga kundtjänst men säkert mini uc då
Skiiit . Mejlade nätlån men de skrev att nej måste vara bank med lönekontot .......Ring 0771221122 fråga kundtjänst men säkert mini uc då
Ajdå,,, ja nu vet du iaf ,,,, konstigt inte seb funkar ,,,,Skiiit . Mejlade nätlån men de skrev att nej måste vara bank med lönekontot .......
JaAjdå,,, ja nu vet du iaf ,,,, konstigt inte seb funkar ,,,,
Jag tog lån hos nätlån för 2 mån sen så det funkar o låna där men med seb verkar svårt då jag har Swedbank o funkar smidigt iafDet lär bli svårt oavsett hur du gör om du har SEB och lönekonto där.
Det har inte fungerat att ansöka varken på extralånet, nätlån eller 38:ab sedan minst i februari (då jag testade) då stod kundtjänsten som vanligt och ryckte på axlarna och skyllde på SEB och det är ju snart 1 år sedan och ingenting har hänt sedan dess..
Ja, absolut. Men jag menade SEB som jag skrev.Jag tog lån hos nätlån för 2 mån sen så det funkar o låna där men med seb verkar svårt då jag har Swedbank o funkar smidigt iaf
Mm men 38an var jätte schysta de lät mig få lånet hos dom trots samma process och SEB som inte funkade med systemet .Det lär bli svårt oavsett hur du gör om du har SEB och lönekonto där.
Det har inte fungerat att ansöka varken på extralånet, nätlån eller 38:ab sedan minst i februari (då jag testade) då stod kundtjänsten som vanligt och ryckte på axlarna och skyllde på SEB och det är ju snart 1 år sedan och ingenting har hänt sedan dess..
De lät mig välja Ica-banken som jag har och sen vara uppgav jag mitt konto i SEBMm men 38an var jätte schysta de lät mig få lånet hos dom trots samma process och SEB som inte funkade med systemet .
Bra det!Mm men 38an var jätte schysta de lät mig få lånet hos dom trots samma process och SEB som inte funkade med systemet .
Ok men tror du att jag kan fåBra det!