Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms-lån med betyg 2 på bisnode

Det lär bli svårt oavsett hur du gör om du har SEB och lönekonto där.
Det har inte fungerat att ansöka varken på extralånet, nätlån eller 38:ab sedan minst i februari (då jag testade) då stod kundtjänsten som vanligt och ryckte på axlarna och skyllde på SEB och det är ju snart 1 år sedan och ingenting har hänt sedan dess..

Det har inte fungerat att ansöka varken på extralånet, nätlån eller 38:ab sedan minst i februari (då jag testade) då stod kundtjänsten som vanligt och ryckte på axlarna och skyllde på SEB och det är ju snart 1 år sedan och ingenting har hänt sedan dess..
Jag tog lån hos nätlån för 2 mån sen så det funkar o låna där men med seb verkar svårt då jag har Swedbank o funkar smidigt iaf

Mm men 38an var jätte schysta de lät mig få lånet hos dom trots samma process och SEB som inte funkade med systemet .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp