Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms-lån med betyg 2 på bisnode

Hej!

finns det nått bolag med sms-lån som ger godkännande vid Sovring 2 på bisnode samt några (Vanliga) anmärkningar.
Behöver bara några få tusenlappar godkänt.

Fick avslag av Fairlo precis.

Och har redan dom få lånen som har creditsafe.

Testa loanstep där bör du få 5000kr med 2 i bisnonde jag inklusive flera andra har fått via loanstep med 1 i bisnonde samt utmätningsförsök.
Lycka till

Hej!

finns det nått bolag med sms-lån som ger godkännande vid Sovring 2 på bisnode samt några (Vanliga) anmärkningar.
Behöver bara några få tusenlappar godkänt.

Fick avslag av Fairlo precis.

Och har redan dom få lånen som har creditsafe.
10000kr fick jag på nätlån.se med bisnode 1 o 9 anmärkningar

Glömde nämna att jag redan hade Loanstep. Trodde det va creditsafe eftersom jag fick 5.000 där för några veckor sedan.

kan det finnas någon Annan? Brixo går inte tyvärr.

Kollade nätlån nu.

stod att Jag har en obetald skuld dit och att ärendet är Skickat till kronofogden. Lånet är utbetalt 2014!??? Jag har då inte fått något från kronofogden från dom nånsin. Ina skulder dit alls. Väldigt konstigt!

Man får en bisnode från ett företag som visar scoring 2....

sen får man en bisnode kopia från fairlo och där har man Scoring 1?

vilket ska man lita på? Hur kan jag ha olika scoring på sökning samma dag?

Undrar jag med , jag har 3 i Bisnode men när Fairlo tog upplysning stod det 1. Mycket dåligt

Är det någon som har nån idé om hur jag kan ta nätlån nu ? Alltid haft dom men nu när man ansöker står det att det inte fungerar Om man har SEB ? Fast det står att jag blir preliminärt beviljad . Är i akut behov av 10.000 och vet att jag skulle bli beviljad av dom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp