Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sluta spela annars går det så här.

vill inte jinxa mig själv för mycket men jag har kommit så långt som betalplan på skuldsanering. 90% av dem lån jag tog har inte kunnat betala nånting på.
Hur långt efter du tog sista lånet ansökte du?
Håller tummarna!

Ungefär 6 månader gick behandling för missbruk sen efter två möten med skuldrådgivare så tyckte hen att jag skulle ansöka.

Yes. Ansökte 11/10-18, inledande 7/3-19 betalplan 23/4-19 och nu väntar jag på alla invändningar :-/

Sk
Yes. Ansökte 11/10-18, inledande 7/3-19 betalplan 23/4-19 och nu väntar jag på alla invändningar :-/
Gott att höra!
Jag har samma läge vad gäller tid och anledning. Hur stora skulder och har du barn?
Jag har 1.5 och ensamstående med två barn under 12.

815 000-270 000har två kids 1,5 och 5år gamla. Ett lån från ett tidigare försök att ordna upp och slippa KF på 270 000 kommer min fru få ta över.

Ja efter cirka 15 års spelande 12 år sen första sms-lånet så känns det äntligen hyfsat bra i huvudet.

Vilka fullständigt absurda svar. Det är absolut inte olagligt att inte betala tillbaka. Det går den vanliga gången, d v s man hamnar i fallissemang hos banken och sedan blir det inkasso för att sluta med KFM.
Har en bekant som tog ett lån. Betalade inte tillbaka det och drog å reste runt för pengarna. Han blev dömd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp