Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Slantar och räntan till skatteverket

fick NU ett mail att slantar skickat in uppgifter om räntan för 2018? Jag har redan deklarerat? Ställer detta till det? Får jag inga pengar i april nu?

Du får deklarera igen på nytt.
För kan vara så att fler aktörer lämnar in uppgifter för sent och man själv inte uppmärksammar detta. Så fort det kommer en ändring så ser det ut som att man inte deklarerat. Kolla deklarationen en sista gång innan 2 april.

Fick också idag! Så irriterande

Fått den också, men den finns redan med på min deklaration under avdrag Untie Lending AB så kolla era deklarationer också om den redan finns där

Fanns för mig också, ca 7 kkr från Unite (vilket stämmer med mailet från Slantar idag)

Kollade nu och den finns på deklarationen och min deklaration står som inskickad men att det tillkommit nya uppgifter ( vilket stod redan när jag deklarerade ) orolig nu att det blir strul nu och jag inte får återbäring i april?

Förra året skickade jag in deklarationen snabbt för att få återbäring i april sen kom det in en ränta och det blev en ändring. Fick skicka in igen och fick pengarna först i juni:/.. men vet inte hur det är när den står med från början? Om din står som inskickad så borde det vara lugnt.

Dubbelkolla 2 april om deklarationen står som inskickad, då är det lugnt - får pengar i april. (Om det står att det inte är godkänd/ej inskickat måste du skicka in igen senast 2 april för att få pengar).

Jag fick mail också. Ska kolla sen vad det står i deklarationen... har inte skickat in den ännu iaf. Vet att Untie (?) fanns med förut.

Om deklarationen behövs skickas in igen så får man inga pengar förrän i juni oavsett om man skickar in innan 2 april eftersom det har gjorts en ändring. Jag fick så förra året och skickade in i slutet av mars men det spelade ingen roll. Lagom sur var jag på de som skickade in ränteuppgifterna så sent..

Om deklarationen behövs skickas in igen så får man inga pengar förrän i juni oavsett om man skickar in innan 2 april eftersom det har gjorts en ändring. Jag fick så förra året och skickade in i slutet av mars men det spelade ingen roll. Lagom sur var jag på de som skickade in ränteuppgifterna så sent..
Ni menar alltså om jag godkänner deklarationen nu och ränteuppgifter kommer in efter så får man inte pengarna i April? Kan man inte begära rättning och kräva dom pengarna till juni? Så även om jag godkänt så kan jag missa att få tillbaka i April?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp