Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Slantar och räntan till skatteverket

Tjena,
Jepp det gröna ”inskickad” hade ändrats till ej inskickad.

Hade ändrats ut att ngn meddelat mig, hade det inte varit för detta forum hadebjag missat helt.

Exakt samma sak hände mig förra året, tyvärr upptäckte jag efter senaste datumet att skicka in deklarationen och fick pengarna i juni, men av o dömma andras erfarenheter i forumet bör du få pengarna nu i april.

Exakt samma sak hände mig förra året, tyvärr upptäckte jag efter senaste datumet att skicka in deklarationen och fick pengarna i juni, men av o dömma andras erfarenheter i forumet bör du få pengarna nu i april.

Ja men tycker det är lite delad info,
Förra året hände samma sak, men jag vsr tvungen stt fylla i för försäljning av aktier och då blir drt automatiskt i juni, så vet i tusan, kan väl knappst räknas som en ändring. - dock uppdaterades UC 15/4 -18 men pengarna kom i juni

Finns ju ingen tydlig info :(

Inser nu nör jag kollar mitt bankkonto att jag fick pengar utbetalade 4/4 förra året, så fick dom i april och fick lämna in två ggr förra året med, borde inte vars ngt problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp