Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar.nu upp till 30 000 kr utan uc

Någon som vet om man kan få beviljat lån hos Pluskan om man redan beviljats av Slantar?
Fick beviljat 15000 kr av Slantar ikväll trots betyget 1 hos Bisnode samt 2 gamla betalningsanmärkningar. Blev förvånad..men skulle behöva 15.000 till för att rida ut oktoberstormen och kan lösa allt då jag i oktober har löst in en hel del övertidstimmar i pengar.
Någon som vet om det går snabbare att få in pengarna om man har tex SHB när slantar ska betala ut? Eller är det 2 dgr för alla banker?

Någon som vet om man kan få beviljat lån hos Pluskan om man redan beviljats av Slantar?
Fick beviljat 15000 kr av Slantar ikväll trots betyget 1 hos Bisnode samt 2 gamla betalningsanmärkningar. Blev förvånad..men skulle behöva 15.000 till för att rida ut oktoberstormen och kan lösa allt då jag i oktober har löst in en hel del övertidstimmar i pengar.
Någon som vet om det går snabbare att få in pengarna om man har tex SHB när slantar ska betala ut? Eller är det 2 dgr för alla banker?

Jag har haft slantar och pluskan samtidigt för ett år sedan.

Du måste bli godkänd av arvato hos Pluskan dock.

Otroligt att du blev godkänd hos slantar. Jag har bättre förutsättningar än dig och ändå blir jag alltid nekad!

Jag har 3 i bisnode och får inte lån hos plaskande försökt 2 ggr på 6 månader

Testade Slantar igen men fick avslag, dock visar upplysningen inte förfrågningar och betyget står på 5. (Får betyg 1 överallt annars). Kan vara pga låginkomst (183k deklarerad).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp