Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Slantar.nu upp till 30 000 kr utan uc

Någon som kan svara på vad många förfrågningar på Bisnode innebär?? Jag har 7... har man en chans då hos Kreditbörsen eller Slantar??

hej, är helt oinsatt i detta har själv inga lån och en UC risk på 0.10% vet inte ens hur jag hamnade på den här sidan.. har en fråga inte meningen att göra någon upprörd, ni som lånar mha sms lån och dyl lånar ni för att lösa andra lån eller för att konsumera eller för att ”fucka systemet” och plocka ut pengar ni inte planerar att betala tillbaka? Har ni nått stadiet att ni inte bryr er om framtiden? Ha en förträfflig kväll mina vänner och må så väl

Hej!
Ny här och behöver hjälp. Jag behöver låna 40 000kr. Jag har en betalningsanmärkning sedan 2016-09 på ca 1200kr. I övrigt
Fast anställning (416 k 2017)
2,7 i betyg
Inga FF
Inga lån/ krediter
Vad är bäst, söka hos en långivare eller 2-3 (15000 var)?

Hej!
Ny här och behöver hjälp. Jag behöver låna 40 000kr. Jag har en betalningsanmärkning sedan 2016-09 på ca 1200kr. I övrigt
Fast anställning (416 k 2017)
2,7 i betyg
Inga FF
Inga lån/ krediter
Vad är bäst, söka hos en långivare eller 2-3 (15000 var)?
Jag skulle ha sökt utanför en långivare om jag varit du. Onödigt med nya krediter som syns

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp