Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa vidare alla skulder?

Grattis! Fick du avslag första ansökan du gjorde, och av vilka anledningar isåfall? Jag har precis skickat in min första ansökan men tror det blir avslag pga för nära i tiden plus att jag lär få en skattesmäll nästa år. Men jag hoppas så att det ska bli en godkänd skuldsanering längre fram då skulderna bara växer med löneutmätning.

Grattis! Fick du avslag första ansökan du gjorde, och av vilka anledningar isåfall? Jag har precis skickat in min första ansökan men tror det blir avslag pga för nära i tiden plus att jag lär få en skattesmäll nästa år. Men jag hoppas så att det ska bli en godkänd skuldsanering längre fram då skulderna bara växer med löneutmätning.
Aa precis, fick avslag första ansökan för att det var dels för nära i tid till senaste lån men också för nära i tid för senaste gången man spelade om pengar.

Hoppas på det bästa för din del!

Aa precis, fick avslag första ansökan för att det var dels för nära i tid till senaste lån men också för nära i tid för senaste gången man spelade om pengar.

Hoppas på det bästa för din del!
Hur lång tid vänta du tills du sökte igen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp