- Meddelanden
- 309
- Mottagna reaktioner
- 263
- Poäng
- 437
Det undrar jag med, hur går det till?Har börjat få några föreläggande som jag skrivit under och skickat iväg annars är det väldigt tyst från alla fordringsägare så man undrar ju lite vad som händer. Jag har helt tappat kontrollen över vilka lån jag har, hur mycket och hos vem så det är skrämmande. Har kontaktat dom jag har större blancolån hos och dom har varit över förväntan förstående och vi har hittat bra lösningar som i allafall kommer hålla ett tag. Lite skillnad på bemötande från de större halv seriösa bolagen. Är det viktigt att spara alla papper från sms bolagen om man ändå kommer släppa dom tror ni? Dom omvandlas ju bara till ärendenummer och känns omöjligt att hålla isär ändå.Åh tack för tipset. Ska skaffa denna direkt. Det jag har funderat över lite är när löneutmätningen börjar. Då jag är 14 olika lånegivare så antar jag att några är snabbare än andra att skicka till KFM. Vad händer om 5-6 stycken skickar in medans dom andra inte har skickat till KFM? Gör dom löneutmätning på dom första skulderna då bara eller måste man vänta till alla 14 har skickat in?