Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa till inkasso, hur funkar det?

Ja, de löser sig alltid! Fast det känns skit så är du ändå ett steg närmare till att bli av med skulderna. Ibland måste man nå botten och klättra sig uppåt igen!
Så är det verkligen ! Vi har inte lånat en enda krona på 1,5 år ! Släppte alla små skulder till kronofogden och betala av med utmätning och det minskar rätt så bra per månad ! Innan ökade det rejält med ca 200k per år ! Man måste ner till botten och sen reser man sig upp !

Så är det verkligen ! Vi har inte lånat en enda krona på 1,5 år ! Släppte alla små skulder till kronofogden och betala av med utmätning och det minskar rätt så bra per månad ! Innan ökade det rejält med ca 200k per år ! Man måste ner till botten och sen reser man sig upp !
Hur mycket drar dom på utmätning varje månad?

Ja, de löser sig alltid! Fast det känns skit så är du ändå ett steg närmare till att bli av med skulderna. Ibland måste man nå botten och klättra sig uppåt igen!
Vet inte om jag e tvungen att låta klarna gå till inkasso. Jag reder inte ut det. Måste bli av med allt annat med. Vågar jag? Inkasso måste väl ändå kunna lösa nåt med mig/: får jag missbrukad kredit?

Lånar tråden lite. Funderar på att släppa Kredit365 den här månaden(har redan förlängt fakturan en gång) . Nån som vet vart det hamnar?

Vet inte om jag e tvungen att låta klarna gå till inkasso. Jag reder inte ut det. Måste bli av med allt annat med. Vågar jag? Inkasso måste väl ändå kunna lösa nåt med mig/: får jag missbrukad kredit?
Klarna rapporterar inte misskött kredit men du kommer att bli spärrad för köp.

Hur lång tid har du kvar på din löneutmätning? Tycker du har verkligen lyckats vända den onda cirkeln!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp