- Meddelanden
- 29
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 6
Jag hoppas ni kan hjälpa mig.
Jag har sms-lån hos följande, månadskostnad är skrivet nedan och totala skuldbelopp är 252000:-!!
Saldo 1000
Vivus 750:-
Gf 1500:-
Fairlo 550:-
Broxo 1388
Creditstar 2500:-
Loanstep 1000:-
Ferratum 2222 :-
om jag släpper dessa till inkasso vad händer med min Uc då? Syns detta någonstans?
Tror ni det finns möjlighet att få en avbetalningsplan hos inkassobolagen?
Jag har utöver detta ca 850000:- i blancolån årsinkomst ca 430000:-
ett hus som är belånat 60% och just nu går ingen bank med på att samla SMS lånen i huset vilket jag förstår. Undrar därför om det är någon idé att ens fortsätta denna spiral. ”Tjänar” jag på att släppa smslånen eventuellt få en bra avbetalningsplan och amortera extra på blancolånen?
Då kanske det ser bättre ut på min kontohistorik samt Uc?
Vad tror ni? Jag är helt utmattad just nu jobbar heltid kämpar och vill bara se en ljuspunkt i detta..
Jag har sms-lån hos följande, månadskostnad är skrivet nedan och totala skuldbelopp är 252000:-!!
Saldo 1000
Vivus 750:-
Gf 1500:-
Fairlo 550:-
Broxo 1388
Creditstar 2500:-
Loanstep 1000:-
Ferratum 2222 :-
om jag släpper dessa till inkasso vad händer med min Uc då? Syns detta någonstans?
Tror ni det finns möjlighet att få en avbetalningsplan hos inkassobolagen?
Jag har utöver detta ca 850000:- i blancolån årsinkomst ca 430000:-
ett hus som är belånat 60% och just nu går ingen bank med på att samla SMS lånen i huset vilket jag förstår. Undrar därför om det är någon idé att ens fortsätta denna spiral. ”Tjänar” jag på att släppa smslånen eventuellt få en bra avbetalningsplan och amortera extra på blancolånen?
Då kanske det ser bättre ut på min kontohistorik samt Uc?
Vad tror ni? Jag är helt utmattad just nu jobbar heltid kämpar och vill bara se en ljuspunkt i detta..