Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt!! Trött På allt!!

Det är den, hur lång tid tar de till dem beslutar? Antar dem inte drar återbäringen förrän man har utmätning eller har jag fel?
Det räcker med att ha en skuld för indrivning där sista betaldatum har passerat.

Det är den, hur lång tid tar de till dem beslutar? Antar dem inte drar återbäringen förrän man har utmätning eller har jag fel?
När du har en skuld att betala så drar dom på återbäringen.

Sluta spela, sök hjälp för spelandet, sluta låna och släpp lånen. Du kommer aldrig komma ikapp med den stora summan lån. Om 5-6 år kan du söka sanering kanske och få lite mer ordning på ekonomin.

Vissst betalat skulder men spelat bort det mesta om man ska vara ärlig sen börjat använda kreditkorten som man maxat osv så det har vart tuft det senaste hoppades på att få en samlingslån för att ta bort alla krediter föra månaden då jag hade kredit betyg 1,1 med 2 ff men blev nekad pga hög belåning och där va mitt hopp över så orkar inte leva på 1000kr i månaden o på kreditkorten man betalar in och använder därefter, ja ond cirkel varje månad det!!!!
Jag tycker att du ska ta smällen av ditt spelande istället för att få loss mer pengar då det riskerar att bli ännu större katastrof så länge du inte tagit tag i ditt spelande.

Sluta spela, sök hjälp för spelandet, sluta låna och släpp lånen. Du kommer aldrig komma ikapp med den stora summan lån. Om 5-6 år kan du söka sanering kanske och få lite mer ordning på ekonomin.
Helt rätt men va är bättre att vänta på återbäringen lr skita i den!! Tar de lång tid till utnämning??? Kanske jag hinner spara mer än de man får tebax

Jag tycker att du ska ta smällen av ditt spelande istället för att få loss mer pengar då det riskerar att bli ännu större katastrof så länge du inte tagit tag i ditt spelande.
Känns redan som det är en katastrof.. vill bara kunna lägga undan så mycke som möjligt innan utmätningen startar :( hur långt tid tar det ungefär? Vet du

Ska man vänta så länge för att kunna få sanering? Vilka faktorer kan spela stor roll för att få? Barn i bakgrunden?

Helt rätt men va är bättre att vänta på återbäringen lr skita i den!! Tar de lång tid till utnämning??? Kanske jag hinner spara mer än de man får tebax
Glöm återbäringen och släpp lånen och spar undan istället. Spar inte på ditt konto bara för de pengarna ryker när utmätningen sätter igång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp