Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt till KFM?

Fyfan...

får väl försöka överleva tills jag fått besked om skuldsaneringen så kan jag hålla arbetsgivaren utanför detta. Tack för hjälpen!
Jag kan lova dig att du inte är den första med skulder hos Kfm, är övertygad om att din arbetsgivare tar det m ro.
Är det ett stort företag så är det bara lönekontoret som får reda på det och inte din chef. Tanken är skrämmande men när du väl är där så är det konstigt nog en befrielse.

Ja :)
Fått krypa till korset har släkt med mycket god ekonomi men inte velat berätta på grund av skuld o skam.
Och det rör sig ju om mycket pengar :(
Men det verkar lösa sig nu är det bara att sätta sig ner o gå igenom skiten.
Går allt vägen är jag fri från KFM i februari o skuldsaldo 0kr:)
Kände att jag inte orkade med detta längre allt har satt sina spår mest på psyket.
Har ett ansvarsfullt arbete och ska snart börja nytt jobb med mer ansvar måste orka. Att leva med utmätning är gräsligt jag klarar inte av det.
Och skuldsanering är långt borta.
Det är ju fantastiskt! ❤️

Jag kan lova dig att du inte är den första med skulder hos Kfm, är övertygad om att din arbetsgivare tar det m ro.
Är det ett stort företag så är det bara lönekontoret som får reda på det och inte din chef. Tanken är skrämmande men när du väl är där så är det konstigt nog en befrielse.
Ja kanske är så men för mig har löneutmätning varit allt annat än befrielse. Mått lika dåligt som när jag jagade lån varje månad för att få ihop allt. Jagandet blev det slut med och det var ju skönt men psyket inte bättre.

Fått krypa till korset har släkt med mycket god ekonomi men inte velat berätta på grund av skuld o skam.
Kände att jag inte orkade med detta längre allt har satt sina spår mest på psyket.
Har ett ansvarsfullt arbete och ska snart börja nytt jobb med mer ansvar måste orka. Att leva med utmätning är gräsligt jag klarar inte av det.
Va härligt att det kommer lösa sej för dej
Har förstått att du mått skitdåligt
Lycka till

Ja även om man skäms som betett sig illa och varit oansvarig så känns det bra.
Kan börja ett nytt värdigt liv utan KFM i hälarna.
Mått skit av detta inte sovit bra en natt sen jag hamnade hos KFM det önskar jag inte nån.
Kan bara hålla med dig, måste vara en otrolig lättnad att få hjälp. Älta o välta, ständig planering och ändå inte få det att gå runt tär oerhört på hälsan både fysiskt o psykiskt. Glad för din skull och för nya förutsättningar 2020

Kan bara hålla med dig, måste vara en otrolig lättnad att få hjälp. Älta o välta, ständig planering och ändå inte få det att gå runt tär oerhört på hälsan både fysiskt o psykiskt. Glad för din skull och för nya förutsättningar 2020
Tack fina du❤️❤️

Låter som ljuv musik i mina öron !! Blir även mannen Din skuldfri ?!
Håller tummarna att Ni reder ut detta !!! ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp