StämmerHej, fick du först betalningspåminnelse och sedan vivus inkassokrav innan det gick vidare till gothia?
Betalar du något på vissa lån efter du släppt? Jag betalade av mindre lånen efter jah släppte allt å det tyckte kfm var positivt efter inledande,har sanering nu sen 8 mån tillbakaStämmer
Ja, men funderar på att skita i det. Då 2-5000 tusen i inbetalning kommer inte göra någon skillnad typ. Skulderna kommer öka drastiskt nu när jag släpper allt. Små skulder på 2000-5000 kan jag betala bort för dom är inte värda att släppa egentligen.Betalar du något på vissa lån efter du släppt? Jag betalade av mindre lånen efter jah släppte allt å det tyckte kfm var positivt efter inledande,har sanering nu sen 8 mån tillbaka
Täcker inte lönen vanliga utgifter samt lån så ska du släppa,så antigen sanering lr löneutmätning. Kommer gräva ner dig bara mer å mer inte värt det tro mig,många av oss kämpade i 10-15 år å bara drunknade mer å mer jag var en av dom tyvärr.Ja, men funderar på att skita i det. Då 2-5000 tusen i inbetalning kommer inte göra någon skillnad typ. Skulderna kommer öka drastiskt nu när jag släpper allt. Små skulder på 2000-5000 kan jag betala bort för dom är inte värda att släppa egentligen.
Betala av iaf nån mindre kredit,för vid inledande samtal kommer ni gå igenom allt,då kan du be handläggaren bocka av några vilket ses positivt och att du ansträngt dig.Ja, men funderar på att skita i det. Då 2-5000 tusen i inbetalning kommer inte göra någon skillnad typ. Skulderna kommer öka drastiskt nu när jag släpper allt. Små skulder på 2000-5000 kan jag betala bort för dom är inte värda att släppa egentligen.
Det gör Kanske inte skillnad på skulden som helhet men visar att du gjort allt vad du kan för att den ska minska.Ja, men funderar på att skita i det. Då 2-5000 tusen i inbetalning kommer inte göra någon skillnad typ. Skulderna kommer öka drastiskt nu när jag släpper allt. Små skulder på 2000-5000 kan jag betala bort för dom är inte värda att släppa egentligen.
Signera direkt när du ändå sökt sanering.Idag trillade första delgivningen från kronofogden i Kivra. Nu närmar det verkligen sig..