Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt och börja om - stöd och råd

Jag vet faktiskt inte. Har släppt lite i taget och kämpat för att hitta lösningar. Dessutom så lyckades jag få en långivare att dra tillbaka ärendet från kronofogden, annars hade jag haft utmätning för typ 2 månader sen. 5 månader från att jag släppte kanske. Nu då 7 eftersom jag fick den första som landade hos kronofogden att dra tillbaka. Just nu känns det okej. Ska bli skönt att få klargjort exakt vad jag kommer få behålla, vilken typ av beslut jag får osv. Jag kommer även att studera under delar av året i fortsättningen så kommer få ut ett par extra tusenlappar från CSN, vilket jag tänker ska göra den här resan iallafall lite lättare.
Du är ändå grym som kämpat på och förstår det ändå blir skönt veta, hoppas det känns hanterbart vad som väntar :folded:

@Bobster hemskt att det blev avslag.

@Bobster hemskt att det blev avslag.
Aa men va ska man göra, :(. Min Far åkte på elak artad lungcancer i början av föra året sen som gick bort nu i maj :( så inte haft något bra senaste 2 åren snart.
Där jag föll samtidigt tillbaka till spelandet. För min hjärna funkar så tyvärr att när ja mår dåligt så vill jag gömma mig och sedan klarade jag inte av alla räkningar och allt blev mycket liksom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp