Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt och börja om - stöd och råd

Då är nog det bästa att ta tag i anledningen till avslaget. Kör löneutmätning och vänta ett tag innan ny ansökan.

Vad skönt att du slapp utmätning och du fick igenom skuldsaneringen,, blir jobbigt för mig dock, har 2,6 i skulder som ligger inne hos kronofogden nu.. Är det någon bra idé att söka skuldsanering igen när men precis blivit nekad eller bör jag vänta?
Vad var anledningen till avslag ?

Tror är nog bäst så.. :( känns inte bra de här asså men blir nog bra nångång förhoppningsvis.
Förstår att det känns tufft men alltid bra att kolla på anledningen till avslaget och sen åtgärda det. I ditt fall, ta tag i detta kring spelandet, sök hjälp, inga nya lån.

För mig blev det inledande samtal onsdag beslut måndag kväll så kommer förhoppningsvis beslut för dig idag.
Jag försöker förbereda mig på avslag, men jag hoppas såklart. Men imorgon är det en vecka sen samtalet, så känns lite sådär.

Förstår att det känns tufft men alltid bra att kolla på anledningen till avslaget och sen åtgärda det. I ditt fall, ta tag i detta kring spelandet, sök hjälp, inga nya lån.
Med 2,6 i skulder finns ingenstans man kan få lån ändå så ingen risk ☢️

Då ska du jobba på det du fick avslag för. Jag tror att det är för tidigt att söka skuldsanering nu, du får nog ge det ett år och åtgärda just det du fick avslag för.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp