Tror är nog bäst så..Då är nog det bästa att ta tag i anledningen till avslaget. Kör löneutmätning och vänta ett tag innan ny ansökan.
känns inte bra de här asså men blir nog bra nångång förhoppningsvis.Vad var anledningen till avslag ?Vad skönt att du slapp utmätning och du fick igenom skuldsaneringen,, blir jobbigt för mig dock, har 2,6 i skulder som ligger inne hos kronofogden nu.. Är det någon bra idé att söka skuldsanering igen när men precis blivit nekad eller bör jag vänta?
Förstår att det känns tufft men alltid bra att kolla på anledningen till avslaget och sen åtgärda det. I ditt fall, ta tag i detta kring spelandet, sök hjälp, inga nya lån.Tror är nog bäst så..känns inte bra de här asså men blir nog bra nångång förhoppningsvis.
Jag försöker förbereda mig på avslag, men jag hoppas såklart. Men imorgon är det en vecka sen samtalet, så känns lite sådär.För mig blev det inledande samtal onsdag beslut måndag kväll så kommer förhoppningsvis beslut för dig idag.
Med 2,6 i skulder finns ingenstans man kan få lån ändå så ingen risk ☢️Förstår att det känns tufft men alltid bra att kolla på anledningen till avslaget och sen åtgärda det. I ditt fall, ta tag i detta kring spelandet, sök hjälp, inga nya lån.
Vad var anledningen till avslag ?
Och det är ju bra!Med 2,6 i skulder finns ingenstans man kan få lån ändå så ingen risk ☢️
Skriv till handläggaren och fråga vad som händer el ring.Jag försöker förbereda mig på avslag, men jag hoppas såklart. Men imorgon är det en vecka sen samtalet, så känns lite sådär.