Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt? Men hur? Hjälp

De kan ju inte utmäta sambons bil och båt? Om de kan bevisa att det är sambon som äger sakerna?

Sambons ägodelar/lön utmäts väl aldrig?

Jag vet inte vad dom kan bevisa för något så jag kan inte utesluta att det utmäts. Kan du lova att det inte utmäts så får det stå för dig

Om man har skuldsaldo på 75 000 nu och lämnat löneuppgifter för två veckor sen (har cirka 32000 efter skatt)

får dessutom en årsbonus nu i maj, så har nog ut 55000 just nu med lönen i maj. Har meddelat till krg att jag får årsbonus i maj och vill gör att krf tar allt det, tror du de hinner fatta beslut innan 25/5? Känns som skulden skulle vara bort på 2-3 mån.

Ring och be om maxbeslut

Om man har skuldsaldo på 75 000 nu och lämnat löneuppgifter för två veckor sen (har cirka 32000 efter skatt)

får dessutom en årsbonus nu i maj, så har nog ut 55000 just nu med lönen i maj. Har meddelat till krg att jag får årsbonus i maj och vill gör att krf tar allt det, tror du de hinner fatta beslut innan 25/5? Känns som skulden skulle vara bort på 2-3 mån.

Annars betala in själv

båt köptes innan vi blev sambo 2018 och bilen är kanske värd 50 000, står på honom... Usch, ska de rota i hans saker med? Ångest

50000 är mycket mer än vad man får behålla, men som sagt kan han bevisa att den är hans så är det lugnt.

just nu så har fogden budgivningen på en obesiktigad V70 97:a som gått 37000 mil.... högsta bud är 4000:-

50000 är mycket mer än vad man får behålla, men som sagt kan han bevisa att den är hans så är det lugnt.

just nu så har fogden budgivningen på en obesiktigad V70 97:a som gått 37000 mil.... högsta bud är 4000:-
OT men vi hade just en sån. Körde den till skroten och köpte en besiktad Ford för 5000 istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp