Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

"Släppa allt", "lönemätning", "skuldsanering" osv

Det beror på när du får sista datum att redovisa inkomst kontra lönerna körs.
Skönt kanske klarar av att få in denna lönen också. Så man kan lägga undan lite o ha till julklappar osv :) kanske inte blir så många man kan köpa sen framöver…
Släppt nämligen 2,6 mil blir fast ett tag om inte man får till en skuldsanering

Skönt kanske klarar av att få in denna lönen också. Så man kan lägga undan lite o ha till julklappar osv :) kanske inte blir så många man kan köpa sen framöver…
Släppt nämligen 2,6 mil blir fast ett tag om inte man får till en skuldsanering
Du har nog hamnat mellan stolarna då ett år är extremt länge om du jobbat hela tiden.

Du har nog hamnat mellan stolarna då ett år är extremt länge om du jobbat hela tiden.
Jaa, vart nojig hela tiden över utmätning tills den börjar o tills man får lapp hem om utmätning att fylla i.. Antar att de är så många ärenden så ingen handläggare orkar ta mig som uppdrag hahaha eller pga att de är i storstad förmodligen, därför jag undrade om det har nått med ansökan om skuldsaneringen att göra med, att dem väntat med att gå igenom den första.. så därför passade jag på att skicka ett nytt…

Jaa, vart nojig hela tiden över utmätning tills den börjar o tills man får lapp hem om utmätning att fylla i.. Antar att de är så många ärenden så ingen handläggare orkar ta mig som uppdrag hahaha eller pga att de är i storstad förmodligen, därför jag undrade om det har nått med ansökan om skuldsaneringen att göra med, att dem väntat med att gå igenom den första.. så därför passade jag på att skicka ett nytt…
Har inget med din ansökan att göra.

Har inget med din ansökan att göra.
Hade vart gott å slippa året ut… Men kommer få en skattesmäll, har jämkat hela detta året betalat 17% i skatt.. så lär bli en stor summa till som kommer gå in till kronofogden :(

Hade vart gott å slippa året ut… Men kommer få en skattesmäll, har jämkat hela detta året betalat 17% i skatt.. så lär bli en stor summa till som kommer gå in till kronofogden :(
Ja men på en skuld på 2.6 miljoner så är det en piss i Nilen.

Jag undrar en sak , när du ansökt om skuldsanering och (hypotetiskt)din handledare frågar vad gjorde du med pengarna som du fick i väntan på löneutmätning vad svarar du då?

Jag undrar hypotetiskt.
Om man har ansökt om skuldsanering och fått beviljat och man får ett arv. Skulle man kunna avbryta skuldsanering tex innan arvet, och skulderna återgår till det normala kunna återkalla skulderna från KFM med hjälp av sparade pengar för att få arvet utbetalt?

Om du inte har stoppat jämkningen och inte gjort något för att betala på dina skulder så kan det bli svårt att få skuldsanering.

Nej ingen sådan koppling finns

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp