Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skulle verkligen behöva samla lite lån igen

Jag skulle verkligen behöva samla lite lån igen.

jag har en inkomst på 300 000
Belåning på uc 720 000 fördelat på

lån 1. 300 000
Lån 2. 190 000
Lån 3. 48 000
Lån 4 19 000
Lån 5 53 000
Lån 6. 110 000

I okt har jag endast en ff kvar på uc
Och har nu ett betyg på 1.1

behöver komma ner i månkostnad men har sökt 4 samlingslån under dessa tre år Om det spelar in? Jag vet att min belåning är hemsk och att det inte ser ljust ut men fetstilen va skönt att få ner till två lån.

någon som har en aning om hur mina chanser ser ut?

Jag skulle verkligen behöva samla lite lån igen.

jag har en inkomst på 300 000
Belåning på uc 720 000 fördelat på

lån 1. 300 000
Lån 2. 190 000
Lån 3. 48 000
Lån 4 19 000
Lån 5 53 000
Lån 6. 110 000

I okt har jag endast en ff kvar på uc
Och har nu ett betyg på 1.1

behöver komma ner i månkostnad men har sökt 4 samlingslån under dessa tre år Om det spelar in? Jag vet att min belåning är hemsk och att det inte ser ljust ut men fetstilen va skönt att få ner till två lån.

någon som har en aning om hur mina chanser ser ut?
Skulle säga att det finns relativt goda chanser. Du kommer endast kunna samla lån och kommer troligtvis få lösenkrav från långivarna.

Sen är det såklart relevant vilka som du har lån hos, t.ex collector, remember m.m. Är de banker som kommer erbjuda dig.

Skulle säga att det finns relativt goda chanser. Du kommer endast kunna samla lån och kommer troligtvis få lösenkrav från långivarna.

Sen är det såklart relevant vilka som du har lån hos, t.ex collector, remember m.m. Är de banker som kommer erbjuda dig.

Mina lån ligger hos Ica Ikano, Avida finans, dnb och betalkoll

Jag vill absolut lösa lån och inte ta ett öre till

det ena är ett billån, spelar det någon roll i kalkylen?

Tror du kommer få lån om allt går till att lösa andra lån. Hur många FF har du just nu?

Jag fick lån hos Collector med UC 1,1, årsinkomst 780k och befintlig belåning ca 1,3. Jag sökte direkt hos dem för att utnyttja ränterabatten och fick 500k till 5,9% ränta, med lösenkrav på allt.

Vad är det för ränterabatt?

Om man söker direkt via dem och inte en förmedlare så får man 0,5% lägre ränta än man annars skulle få. Jag kan bara rekommendera det dock om man som jag visste att ingen annan långivare med största sannolikhet skulle erbjuda mig lån. Jag hade så höga lån och efter rundringning fick jag fram att några hade hade en miljon som max blancobelåning, andra använder Instantor vilket jag också visste att jag inte skulle gå igenom pga speltransaktioner. Så efter noggrant övervägande valde jag att söka direkt till Collector och inte via förmedlare, eftersom de också sa att de hade aningen snällare bedömning om man sökte direkt. För mig lönade det sig väldigt bra men om man tror att man kommer få många erbjudanden bör man absolut söka via en förmedlare istället.

Vilka räntor har du på lånen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp