Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skulle verkligen behöva samla lite lån igen

Om man söker direkt via dem och inte en förmedlare så får man 0,5% lägre ränta än man annars skulle få. Jag kan bara rekommendera det dock om man som jag visste att ingen annan långivare med största sannolikhet skulle erbjuda mig lån. Jag hade så höga lån och efter rundringning fick jag fram att några hade hade en miljon som max blancobelåning, andra använder Instantor vilket jag också visste att jag inte skulle gå igenom pga speltransaktioner. Så efter noggrant övervägande valde jag att söka direkt till Collector och inte via förmedlare, eftersom de också sa att de hade aningen snällare bedömning om man sökte direkt. För mig lönade det sig väldigt bra men om man tror att man kommer få många erbjudanden bör man absolut söka via en förmedlare istället.

Det var ju bra ränta, känns inte som nåt jag kommer bli erbjuden eller får man t.o.m. bättre ränta om man söker direkt innan rabatten?

vilka tar instantor ? Detsamma för mig efter ett återfall. Tre dragningar igår

Det var ju bra ränta, känns inte som nåt jag kommer bli erbjuden eller får man t.o.m. bättre ränta om man söker direkt innan rabatten?

vilka tar instantor ? Detsamma för mig efter ett återfall. Tre dragningar igår

Brocc, Nystartfinans, Ikano har jag hört tar instantor -kan vara fler. Jag kom fram till att de enda jag hade chans på av olika anledningar var Remember och Collector. Remember hade jag redan så det var redan uteslutet.

Jag trodde att jag skulle få betydligt sämre ränta, ärligt, jag räknade med att det skulle bli runt 20%. Så det var helt fantastiskt att få så bra. Det var en annan kille här som sökte lån samma vecka som jag och hade liknande förutsättningar men sökte via Lendo/Advisa -han fick en ränta på runt 10 av Collector. Så jag tror att det verkligen kan löna sig ibland att söka direkt till dem. Men det är en större risk, om man nu inte blir beviljad eller ev. hade fått bättre ränta av någon annan.

Sök via Lendo eller advisa. Skulle collector vara den med bäst ränta kan du kontakta dom och säga att du vill ta deras lån men att du vill utnyttja ränterabatten. Du behöver då bara ansöka via deras hemsida igen och dom tar ingen ny uc heller om du gör det inom 48h eller vad det är.

Sök via Lendo eller advisa. Skulle collector vara den med bäst ränta kan du kontakta dom och säga att du vill ta deras lån men att du vill utnyttja ränterabatten. Du behöver då bara ansöka via deras hemsida igen och dom tar ingen ny uc heller om du gör det inom 48h eller vad det är.

Tack för tipset så ska jag göra! Kör nog advisa nästa gång då jag användt lendo uteslutet hittils

Brocc, Nystartfinans, Ikano har jag hört tar instantor -kan vara fler. Jag kom fram till att de enda jag hade chans på av olika anledningar var Remember och Collector. Remember hade jag redan så det var redan uteslutet.

Jag trodde att jag skulle få betydligt sämre ränta, ärligt, jag räknade med att det skulle bli runt 20%. Så det var helt fantastiskt att få så bra. Det var en annan kille här som sökte lån samma vecka som jag och hade liknande förutsättningar men sökte via Lendo/Advisa -han fick en ränta på runt 10 av Collector. Så jag tror att det verkligen kan löna sig ibland att söka direkt till dem. Men det är en större risk, om man nu inte blir beviljad eller ev. hade fått bättre ränta av någon annan.

samtidigt har du en väldigt bra årsinkomst. Det gör nog endel! Hur kommer man upp i en sådan? Det är en dröm som känns ouppnåelig för mig! Iofs höjer jag med 100 000 nästa år men fan va jag jobbar.

vet du hur långt tillbaka dom kollar kontoutdrag? Jag tar typ återfall två ggr året har jag räknat ut. Fattar inte hur det kan va så nästan exakt

samtidigt har du en väldigt bra årsinkomst. Det gör nog endel! Hur kommer man upp i en sådan? Det är en dröm som känns ouppnåelig för mig! Iofs höjer jag med 100 000 nästa år men fan va jag jobbar.

vet du hur långt tillbaka dom kollar kontoutdrag? Jag tar typ återfall två ggr året har jag räknat ut. Fattar inte hur det kan va så nästan exakt

Nu vet jag inte hur gammal du är, men jag har jobbat sen jag var 14 och är 38 idag och har jobbat mig uppåt hela tiden, samt gått 5 år på universitet. Jag har personalansvar över 20+ personer i fem länder och i det perspektivet är min lön inte jättehög.

Jag tror att de kollar 6 månader tillbaka.

Gör det mycket om jag söker nu med två ff ellerväntar till okt då jag bara har en kvar? Skulle verkligen behöva göra detta igår.

och är det bästa att söka en summa under sin årsinkomst eller funkar det att söka 320 000 på min årsinkomst som är under 300 000

och visst är det den deklarerade man ska uppge och inte vad som förväntas till nästa deklaration

Jag tror inte att en eller två ff spelar stor roll om de ändå är över 6 månader gamla och i ditt fall längre än så, någon mer erfaren får dock gärna svara på den.

Sök på så mycket som du behöver skulle jag säga, får du inte bud på det du söker kan du eventuellt bli erbjuden mindre belopp.

Du anger vad som är din nuvarande lön; den deklarerade lönen ser de på kreditupplysningen. Om det är stor skillnad mellan nuvarande och deklarationen kan det hända att de vill se de senaste lönespeccarna.

Jag tror inte att en eller två ff spelar stor roll om de ändå är över 6 månader gamla och i ditt fall längre än så, någon mer erfaren får dock gärna svara på den.

Sök på så mycket som du behöver skulle jag säga, får du inte bud på det du söker kan du eventuellt bli erbjuden mindre belopp.

Du anger vad som är din nuvarande lön; den deklarerade lönen ser de på kreditupplysningen. Om det är stor skillnad mellan nuvarande och deklarationen kan det hända att de vill se de senaste lönespeccarna.

tack!

Medel månlön innan skatt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp