- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
Och? Alla kan vi väl göra fel. Och chansen att ge sina barn ett gott liv är inte bränd. Så meningslöst inläggKommentar borttagen
Senast redigerad av en moderator:
Och? Alla kan vi väl göra fel. Och chansen att ge sina barn ett gott liv är inte bränd. Så meningslöst inläggKommentar borttagen

Att kunna förlåta är en fin egenskap och älskar man någon så tar man sig igenom det mesta.Kommentar borttagen
Det är ingen här inne som tror att du försakat barnen. Kämpa på och låt inte sånt negativt prat sätta griller i huvudet på dig!Vill bara tillägga att trots mina återfall så har jag alltid satt mina barn främst, dom har det inte dåligt på nåt sätt och skulle nästan klassas som bortskämda, trots mitt missbruk har jag klarat mej bättre än många då jag aldrig stulit nåt eller misskött mitt jobb, det går att leva på nästan luft och vatten och bara jobba på, det jobbigaste i hela den här cirkusen för mej är att min fru blir så lidande, älskar henne så mycket och hon förtjänar bättre hon var så glad efter 5års stretade med ekonomin och nu ska hon få veta att det är lika länge till om hon stannar kvar,, men alla lögner är nog värst för oss båda, kändes bra när jag berättade sist men tror det kommer få större konsekvenser denna gång, har iallafall lovat mej själv att vara helt ärlig med precis allt från idag hur knasigt det än kan bli klarar jag inte av att ljuga en gång till, nu har jag bestämt mej och ta en dag i taget
Ingen i hela inlägget som har nån berättelse om hur det gick när ni berättat för er andre hälft? För mej gick det inte så bra denna gång, vårt äktenskap har iofs inte varit så starkt nu som det var för några år sen, min fru som misstänkt mitt återfall ett tag tog det ändå som en käftsmäll, jag har lovat mej själv att ta mej ur denna skit med eller utan henne men det blir jobbigare utan så klart då jag älskar henne över allt annat, har dessutom hus som ingen har råd att bo kvar i själv, jag skulle ha det om jag inte haft mina skulder men hon är sjukskriven sen flera år tillbaka, har erbjudit mej att bo i husvagnen en tid om hon vill skiljas.... Fan att allt ska handla om pengar hela tiden