- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
Ok vad jobbigt dör dig. Men du har berättat för din make en gång? Så vet han redan att du är spelberoende? Som de flesta skriver, lägg korten på bordet. De du har gjort är gjort men nu kan du ändra riktning. Och du har ju googlat på detta och insett att du har ett beroende. Hälften vunnit..Hej
Googla idag ang mitt spelberoende och kom in på denna. Känner igen mig i allt. Jag behöver skriva av mig. Jag har gjort bott mig totalt. Berättade för min make att jag spelat och tagit smålån men tog ett större för att lösa de andra. Han blev självklart besviken o arg....Sen fortsatte jag bara....helt galet sjukt. Fattar inte hur jag tänkte....Jag lider av panikångest och spelandet blev som en avslappning för mig. Verkar som jag har lätt att bli beroende av fel saker. Jag mår så jäkla dåligt över detta och har skulder. Är studerande så vette tusan hur detta ska gå. Jag måste berätta för min man men är faktiskt livrädd för att göra det. Är så rädd att han ska lämna mig denna gång. Varit tillsammans i 16 år och har tre barn, villa osv....Jag vet att han kommer bli jättearg och besviken. Jag går hos en Kbt sen innan och har inte berättat om detta men ska göra det nu. Jag vågar verkligen inte berätta för min man...Har berättat för min syster....Hjälp!
Mvh Maria
vi finns här och stödjer dig i din kamp. Kommer gå fint. Välj rätt tillfälle och lägg korten på bordet och sen sök hjälp. Lättare sagt ön gjort men det finns ingen återvändo. Förr eller senare får din make reda på det ändå. Lika bra att göra det nu. Lycka till! Styrkekramar