Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsatt Höga skulder, 1.3 miljoner vad göra?

Ska ta tag i mig själv och söka hjälp. Jag behöver hjälp för min osunda relation till pengar ä kritisk.
Vi har pratat och pratat och de är bakom mig. Mina föräldrar är världens finaste

Ska ta tag i mig själv och söka hjälp. Jag behöver hjälp för min osunda relation till pengar ä kritisk.
Vi har pratat och pratat och de är bakom mig. Mina föräldrar är världens finaste
Men att blanda in dina föräldrar kan lätt bli en rejäl dubbelsmäll!
Typ som att pissa i brallan, det värmer för stunden!

Hur menar du? De kommer ta kontrollen över ekonomin. De är duktiga med sin ekonomi
Men det hindrar ju tyvärr inte dig från att gå igång igen!
Tvivlar inte på att du känner som du känner just nu men det är en grymt lång väg att vandra,

edit. Pratar av egen erfarenhet!

Jag har lärt mig min läxa. Tro mig. Mina föräldrar kommer skicka mig till psykolog. Jag har en chans att rädda mitt äktenskap. Han är villig att stanna men detta är nu och händer det igen så ät det över med både päronen och maken. Måste ändra mitt betende. Helst för 6 år sen o inte nu

Jag har lärt mig min läxa. Tro mig. Mina föräldrar kommer skicka mig till psykolog. Jag har en chans att rädda mitt äktenskap. Han är villig att stanna men detta är nu och händer det igen så ät det över med både päronen och maken. Måste ändra mitt betende. Helst för 6 år sen o inte nu
Önskar dig verkligen all lycka men det är inte nu det gäller, det är om typ ett 1 år när det känns som om allt är lugnt som det oftast (alltid) blir problem!

Vad menar du med nya problem
Nu tänker jag vara rak eftersom jag tror du behöver det!

1/ Du spelar och erkänner inte det, det är ett sjukt stort problem som riskerar dina föräldrars framtid.
2/ Om inte dina föräldrar har ett obelånat boende värt typ 5 miljoner + att dom har mycket bra inkomster kommer ni ej att få något lån.

Men det stora och största problemet är ditt spelande som du först behöver erkänna och ta i tu med.

Edit/ Spelberoende eller vad en väljer att kalla det är enligt mig mycket svårare att bryta än valfritt annat beroende. Pratar även nu av egen erfarenhet.

Senast ändrad:
Bra att du får stöd. Men ” mina föräldrar kommer skicka mig till psykolog” kanske låter bra men tyvärr funkar inte sånt. Tro mig jag vet. Hade förstått om du var en tonåring. Men du är en vuxen gift kvinna.
Hade varit en annan sak om du själv kommit fram till det. Just nu gör du allt för att vara dom som ska hjälpa dig till lags.
Fundera ett steg längre innan du tar emot denna hjälp från dina föräldrar.
Om du mår dåligt nu hur kommer du då må om allt skiter sig och dina föräldrar står där med dina skulder?
Men hur som helst så önskar dig/er lycka till i detta svåra.

Tack för dessa ord! Betyder jätte mycket. Hade det varit omvänt hade jag också behövt tid för att bearbeta detta
Du och ni löser detta! Se till att inte ge upp nu bara! Det kommer en väldigt tung period nu men kör okej!! Ge inte upp, se till att göra allt du kan för att lösa det, glöm inte att leva samtidigt. Lägg upp en plan, visa engagemang, va en problemlösare, sök stöd från nära och kära, prata ut och så löser du detta galant!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp