- Meddelanden
- 559
- Mottagna reaktioner
- 228
- Poäng
- 417
Låt säga att du betalar alla betalningar på alla skulder och din hyra vilken summa landar vi på då?Ingen är uppsagd allt är på sin plats. Inget hos inkasso eller kf
Låt säga att du betalar alla betalningar på alla skulder och din hyra vilken summa landar vi på då?Ingen är uppsagd allt är på sin plats. Inget hos inkasso eller kf
Förstår tanken med att säga upp lägenheten men tycker samtidigt att dina föräldrar ska ha full respekt för din man, allt ska diskuteras med honom också. Jag är väldigt säker på att din man står vid din sida 100% men glöm inte att han hamnar i en jobbig situation du satt honom i. Se till att höra och respektera honom och inte bara låta dina föräldrar bestämma vad som sker bara för att dom ska hjälpa DIG.Hej och tack för ditt meddelande eller svar.
inkomst båda löner 43.000 efter skatt. 15000:- i hyra. Mina föräldrar sa jag ska bo med dem tillsvidare from nu så därav ska lägenheten sägas upp.
Inga skulder pga droger eller spel. Utan bara rent för att få det att gå runt. Betalar allt jag kan av kvarvarande lön på skulder
Tack för dessa ord! Betyder jätte mycket. Hade det varit omvänt hade jag också behövt tid för att bearbeta dettaFörstår tanken med att säga upp lägenheten men tycker samtidigt att dina föräldrar ska ha full respekt för din man, allt ska diskuteras med honom också. Jag är väldigt säker på att din man står vid din sida 100% men glöm inte att han hamnar i en jobbig situation du satt honom i. Se till att höra och respektera honom och inte bara låta dina föräldrar bestämma vad som sker bara för att dom ska hjälpa DIG.
Ja jag kan sälja en delVad har du handlat för 1,3 miljoner? Mycket pengar. Kan du sälja något?
Förlåt men vart hade dina föräldrar tänkt att din man ska ta vägen?? Om ni inte är på väg att separera så förstår jag inte detta alls.Hej och tack för ditt meddelande eller svar.
inkomst båda löner 43.000 efter skatt. 15000:- i hyra. Mina föräldrar sa jag ska bo med dem tillsvidare from nu så därav ska lägenheten sägas upp.
Inga skulder pga droger eller spel. Utan bara rent för att få det att gå runt. Betalar allt jag kan av kvarvarande lön på skulder
Det är självklart att han ska med men det är upp till honom vad han känner och vill efter allt dettaFörlåt men vart hade dina föräldrar tänkt att din man ska ta vägen?? Om ni inte är på väg att separera så förstår jag inte detta alls.
Det är ju tyvärr det du kallar skitkrediter som ställer till det med sina förlängningsavgifter, dom stora fixar du!Ja du nästan alla som finns på marknaden såhär
Swedbank 230.000:-
Ikano bank: 180.000
Marginalen bank
Ikano bank
Facit bank
Lumify
O allt skitkrediter
Som finns
Är inte dina föräldrar väldigt solida blir det nog tyvärr stora problem, 1,3 miljoner på skit skojar en inte bort!Ska till banken på torsdag har bokat möte. Vet du något vad som kan hända där?