Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja det stämmer! Vad gick fel:)! Vi går in i medelårkris i samarbete med KFM:)! Allt är kapitalismens fel, Hahaha! Seriöst börjat kännas som en vänkapschatt på riktigt! Blir nyfiken på vilka ni är och funderar på om jag ska haka på dig och @Terry_ på den där ölträffen i Malmö;)! Laserman som hedersgäst! Ni ger mig så mycket pepp och styrka med era inlägg! Kärlek till er:)!

Äh, om ej annat kan vi ge varandra lite stöd och peppning!
Jag är dock inte en medelålders kvinna utan en "yngre" (nåja) man ha ha.

Det är väldigt viktigt för er/oss att komma ihåg om vi någonsin ska kunna ta oss ut ur detta vi har försatt oss i då gäller det att ha vår hälsa i behåll, vi får inte gå in i väggen eller drabbar av något annat.

Ja det stämmer! Vad gick fel:)! Vi går in i medelårkris i samarbete med KFM:)! Allt är kapitalismens fel, Hahaha! Seriöst börjat kännas som en vänkapschatt på riktigt! Blir nyfiken på vilka ni är och funderar på om jag ska haka på dig och @Terry_ på den där ölträffen i Malmö;)! Laserman som hedersgäst! Ni ger mig så mycket pepp och styrka med era inlägg! Kärlek till er:)!
Trök att alla ni verkar bo därnere i vilda Vestern...:( lite svårt att hänga på lixom....:)

Jag är ju också en medelålders kvinna som även jag aldrig varit hos KF eller haft något hos inkasso.
Gör om gör rätt hade varit skönt.
Flickor, öl.... jag hänger på! Vem bjuder ? Haha.

Ja döööör !!! Härligt att sååå många av Er likväl kan få mig till att skratta rakt ut... I’m all in för en träff med Er alla, men som Ny2018 skriver... vem bjuder?! ;)

Lasermannen är upptagen med att vara inlåst. Lassemannen är upptagen med att vabba på semestern. Kräkkalas inleddes 0330.

Lasermannen är upptagen med att vara inlåst. Lassemannen är upptagen med att vabba på semestern. Kräkkalas inleddes 0330.
Det är så typiskt. Min dotter brukar också lyckas bli sjuk på alla lov och semestrar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp