Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej alla,
Lyckliga jag, idag! Fick inledande, på själva Internationella Kvinnodagen!
Är så glad! Hoppas bara allt går vägen...

Jag har inledande och ska få tillbaka drygt 20 000 kr men dessa ska in i betalplanen säger min handläggare. Men jag förstår inte om det är via en engångsinbetalning eller ökad månadsbetalning. Ska få mer info sedan. Väldans synd att beslutet inte hann tas innan återbäringen :rolleyes::D

Givetvis engångsgrej

Jag tänkte också så men det var min handläggares formulering som fick mig att tro att det fanns olika varianter. Hen skulle räkna på beloppet och lägga in det i betalplanen stod det. Om det är en engångsinbetalning är det väl inget att räkna på tänker jag?

Jag tänkte också så men det var min handläggares formulering som fick mig att tro att det fanns olika varianter. Hen skulle räkna på beloppet och lägga in det i betalplanen stod det. Om det är en engångsinbetalning är det väl inget att räkna på tänker jag?
Jo eftersom det påverkar din betalplan..

Jag har inledande och ska få tillbaka drygt 20 000 kr men dessa ska in i betalplanen säger min handläggare. Men jag förstår inte om det är via en engångsinbetalning eller ökad månadsbetalning. Ska få mer info sedan. Väldans synd att beslutet inte hann tas innan återbäringen :rolleyes::D
Det är en engångsinbetalning du får göra. Se till att spara pengarna. När du får din sanering beviljad, då ska den summan in.
Jag har varit med om samma.

Är juni o dec betalningsfria även under inledande?

Så alltså om man har skuldsanering har man 2 betalningsfria månader.
Varför är det inte så under löneutmätning?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp