Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tänkte bara ge en liten uppdatering..
jag fick avslag på min skuldsanering och även min överklagan :( tyvärr..
nu får jag försöka härda ut en tid och söka igen. Känns dock ganska uppgivet och dystert just nu!
Jag håller mina tummar för er andra som är under inledande att det går hela vägen!

Gav de svar på varför du fick avslag?

Tack Lasseman för svar! Fint att du och många andra kunniga finns här för oss oroliga skuldsatta!

Avslag i tingsrätt? Eller har du kört hela vägen?
Jag fick avslag i tingsrätt. Tog det inte längre, visste inte att man ens kunde det. Tror inte det hade gått ändå iof.
Min tanke är att vänta nåt år eller två och sen söka igen. Eftersom avslagen berodde på att vissa skulder ansågs för nya.

Jag fick avslag i tingsrätt. Tog det inte längre, visste inte att man ens kunde det. Tror inte det hade gått ändå iof.
Min tanke är att vänta nåt år eller två och sen söka igen. Eftersom avslagen berodde på att vissa skulder ansågs för nya.

Det står förhoppningsvis sist i tingsrättens beslut att det går att överklaga men det lär nog inte ge så mycket

Nya skuldsaneringslagen innebar väl att de inte går på ålder? Eller har jag fattat fel?
Finns de som fått beviljad skuldsanering med skulder som är några månader bara.

Nya skuldsaneringslagen innebar väl att de inte går på ålder? Eller har jag fattat fel?
Finns de som fått beviljad skuldsanering med skulder som är några månader bara.
Står ingenting om det i lagtexten i varje fall utan det verkar fortfarande vara en bedömningsfråga.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp