Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ok. Tack för svar!
En fråga till, om nån kan svara..
det man betalar under inledandet är det ungefär det man kommer få betala om saneringen blir beviljad? Eller är det nåt helt annat belopp?
Min man får betala ungefär samma belopp under skuldsaneringen, trots att de räknat med en buffert. Det görs nya beräkningar, min man fick skicka in nya lönespecar osv...

Hur lång tid tog de från att du sökte till att du fick svar om inledande?

Jag har skuldsanering sedan 2014 så det är 2 år kvar. Har nu fått ett arv på 130 000 kr. Hur stor är chansen att man får behålla pengarna?
Jag måste nog göra en omprövning.
Hur får man tag i den juristen på KFM?

Jag har skuldsanering sedan 2014 så det är 2 år kvar. Har nu fått ett arv på 130 000 kr. Hur stor är chansen att man får behålla pengarna?
Jag måste nog göra en omprövning.
Hur får man tag i den juristen på KFM?

Via kundservice eller växeln. Vet inte vem du avser men dom brukar hitta folk.

Jag skulle räkna med att pengarna ska gå till skuldsaneringen, det vore lite stötande annars.

Du kommer säkert få det bättre än idag, i allafall har jag det betydligt bättre. Kan t om spara lite varje månad . Det ökade ca en tusenlapp och då har jag skulder på över en miljon. Betalar just nu 10500 varje månad, men då lever jag med min man och två barn och hans inkomst är ju medräknad. Men vad jag förstått kan det även bli mindre så det är bara att vänta och se. Håller tummarna för dig att det ska gå hela vägen
Tack! :)
Lång väntan, och vågar inte hoppas på nånting förrän jag har det slutliga beskedet i handen..

Fick inledande i maj-17 och sept-17 godkänd sanering.

Hur gick det för dig under inledandet? Flöt allt på tills du fick beslutet eller va det nåt som strulade? Eller fick du frågor osv
det mest flöt nog på. Det enda som vi diskutera var väl min lön. Jobbar deltid natt o hade jobbar extremt mkt åren innan för att få ihop till utgifterna så de ville sätta mej på en inkomst flera tusen över den jag verkligen har.
Extrajobb är ju inget jag styr över utan beror ju om folk blir sjuka el så. Men vi kom överens iaf. Möttes lite halva vägen känner jag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp