- Meddelanden
- 45
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 92
Ganska exakt samma datum som för mig, +/- någon dag.
Håller tummar och tår för dig!
Ganska exakt samma datum som för mig, +/- någon dag.
DetsammaHåller tummar och tår för dig!
Ja, det skrivs ut offentligt via POIT.Så skuldsaneringen skrivs offentligt ut på nätet? Alltså poit. Ni som har fått skuldsanering får ni betala mindre än löneutmätning?
Så skuldsaneringen skrivs offentligt ut på nätet? Alltså poit. Ni som har fått skuldsanering får ni betala mindre än löneutmätning?
https://poit.bolagsverket.se/poit/P...=redirect&forward=main.no.sidebar.sokresultatSå skuldsaneringen skrivs offentligt ut på nätet? Alltså poit. Ni som har fått skuldsanering får ni betala mindre än löneutmätning?
Så skuldsaneringen skrivs offentligt ut på nätet? Alltså poit. Ni som har fått skuldsanering får ni betala mindre än löneutmätning?
Fick brev i förrigår att kfm nu stoppat min löneutmätning och arbetsgivaren informerats. Men eftersom jag ska betala första i slutet av maj, vad händer om lönekontoret hinner stoppa nu? Menar alltså vad ska jag isf göra med pengarna denna månad? Behålla? Om man får avslag på skussn, blir man då återbetalningsskyldig allt som dom inte drar nu i april? Fattar inte så mycket av kfms hemsida.
Om jag får behålla nu i april och får t.ex avslag i juni, kan dom då kräva tillbaka det jag behåller nu? Vill dom veta annars vad man gjort av pengarna? Hur går det till?
Du blir så klart inte återbetalningsskyldig. Du får behålla pengana. Nekas du, återupptas löneutmätningen bara.