Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag såg en sak nu på mina papper att jag fått hur mycket jag ska betala men enligt den så är det bara till 2512 ! Har jag fått kortare plan att betala då ?

Bilagor

• 3355B850-351F-401E-B364-5C8F0C6055F0.png
    3355B850-351F-401E-B364-5C8F0C6055F0.png
    295.3 KB · Visningar: 39
Bra! :) Ange när lånet uppkom första gången. Har dock fått för mej efter att ha läst här vad folk skrivit att ansökan idag ser lite annorlunda ut mot jag sökte nov-16. Om alla skulder är hos kfm så visst trillar dom in i ansökan automatiskt på nå vis?? Nån annan vet nog bättre. Så var det iaf inte då jag sökte. Fick rada upp alla skulder (även de som då fanns hos kfm) m lånedatum, skuld o räntesats.
Ja exak dom trillar in i ansökan helt :)

men lååånga väntetider nu. Gått 2 månader idag och lär väl få vänta en månad till innan de säger ngt

Jag såg en sak nu på mina papper att jag fått hur mycket jag ska betala men enligt den så är det bara till 2512 ! Har jag fått kortare plan att betala då ?
Till 2512! Det är ju längre! Lever du så länge tror du?

....förlåt. jag tror faktiskt att dom har tagit hänsyn till barnen. Hoppas för din skull!

Till 2512! Det är ju längre! Lever du så länge tror du?

....förlåt. jag tror faktiskt att dom har tagit hänsyn till barnen. Hoppas för din skull!
Hahaha förlåt jag skrev fel ! Ja det kan ju vara så ? Kan ju hoppas ! Skulle ju bara vara 3 år och 4 mån ! Skulle ju göra det enklare absolut !

När man kompletterar sin ansökan (som gjordes via krf hemsida) per mail. Tror ni man hamnar längst bak i högen då?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp