Hade du skrivit det ngn stans, ändrande du ngt i ansökan?Hon frågade dock inte mig denna gången när sista lånet togs eller så![]()
Hade du skrivit det ngn stans, ändrande du ngt i ansökan?Hon frågade dock inte mig denna gången när sista lånet togs eller så![]()
Du har väl inga konsumtionslan ?
Du har lånat ut pengar och det ska du uppge om det stämmer.
Nej skrev inte det allsHade du skrivit det ngn stans, ändrande du ngt i ansökan?
Både och och var är eg skillnad? Lån som lån.Du har väl inga konsumtionslan ?
Du har lånat ut pengar och det ska du uppge om det stämmer.
Ja exak dom trillar in i ansökan heltBra!Ange när lånet uppkom första gången. Har dock fått för mej efter att ha läst här vad folk skrivit att ansökan idag ser lite annorlunda ut mot jag sökte nov-16. Om alla skulder är hos kfm så visst trillar dom in i ansökan automatiskt på nå vis?? Nån annan vet nog bättre. Så var det iaf inte då jag sökte. Fick rada upp alla skulder (även de som då fanns hos kfm) m lånedatum, skuld o räntesats.

Till 2512! Det är ju längre! Lever du så länge tror du?Jag såg en sak nu på mina papper att jag fått hur mycket jag ska betala men enligt den så är det bara till 2512 ! Har jag fått kortare plan att betala då ?
Hahaha förlåt jag skrev fel ! Ja det kan ju vara så ? Kan ju hoppas ! Skulle ju bara vara 3 år och 4 mån ! Skulle ju göra det enklare absolut !Till 2512! Det är ju längre! Lever du så länge tror du?
....förlåt. jag tror faktiskt att dom har tagit hänsyn till barnen. Hoppas för din skull!
Datum när du lämnade in först gäller, så sa dom till mej iaf.När man kompletterar sin ansökan (som gjordes via krf hemsida) per mail. Tror ni man hamnar längst bak i högen då?