- Meddelanden
- 232
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 157
Hur gamla barn har du och du är ensamstående?Jag fick fem års betalplan trots detta
Undra vad son ligger till grund för att få 3 års.
Hur gamla barn har du och du är ensamstående?Jag fick fem års betalplan trots detta
En sak kan vara att man haft löneutmätning länge så att barnen fått leva med existensminimum.Hur gamla barn har du och du är ensamstående?
Undra vad son ligger till grund för att få 3 års.
En sak kan vara att man haft löneutmätning länge så att barnen fått leva med existensminimum.
Jag vet inte hur de tänker men jag har sett några som fått tre år pga att barnen fått leva med existensminimum.jag har haft utmättning i cirka 28 månader , är det mkt?
Jag skulle inte räkna det som långvarig skuldsättning för barnens påverkan.jag har haft utmättning i cirka 28 månader , är det mkt?
Dessutom så är barnen små och inte har uppfattning om situationen.Jag skulle inte räkna det som långvarig skuldsättning för barnens påverkan.
Omkring maj förra året. Via skuld och rådgivningen så är planen att ansöka mer mot höst igen.När tog du ditt senaste lån?
Hur länge brukar det eg vara med löneutmätning innan ev få skuldsanering?Omkring maj förra året. Via skuld och rådgivningen så är planen att ansöka mer mot höst igen.
Hur länge brukar det eg vara med löneutmätning innan ev få skuldsanering?
Det ska ju eg inte ha ngn betydelse hur gamla lånen är?