Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick svar per mail att de noterat, och beställt kopia på skuldsanering beslutet och återkommer när de fått det. Så får väl vara extra uppmärksam det närmaste ifall de ändå skickar vidare så att man isåfall hinner invända i tid.
Jag skrev också till dom nu. Blir så rädd att det blir en ny anmärkning. Vill vara blank nästa år när min sanering är klar.

Just det där bör du själv tänka på vad du brukar skriva. Många här är nog på gränsen till att eventuellt ta sitt liv, eller iaf att tänka på det. Och då att få höra dina jävla spydiga och nonchalanta kommentarer gör inte saken bättre. Hoppas du är trevligare mot dina nära och kära än vad du är här.

Tack för snäll feedback.

Åh! Fick du det beviljat för tre veckor sen? Hur lång tid kan det ta innan de går i laga kraft?

Laga kraft infaller 3 veckor efter beslutet, under förutsättning att inget överklagande inkommit. Det kan ju dock lämnas in ett överklagande på ett lokalkontor, och då kan det ta några dagar eller uppåt en vecka innan det tagit sig till rätt ställe.

Fast tänk såhär , säg du har en större skuld och säg du ska betala in 15k per månad i saneringen ! Säg deras skuld är 33 % av totalt skulden ! Dom skulle få 5000 kr månad x 50 månader ! Troligtvis dubbelt mot vad dom köpte skulden för :) väldigt uträknat av dom :)

Hur har du fått veta hur mycket man köpt en skuld för?

Hur har du fått veta hur mycket man köpt en skuld för?
Har läst innan vad dom brukar köpa upp skulder för ! Och självklart förstår man att det knappast fullt pris :) det jag läste innan var ca 30 % betalade man

Har läst innan vad dom brukar köpa upp skulder för ! Och självklart förstår man att det knappast fullt pris :) det jag läste innan var ca 30 % betalade man
Ah, ok, tänkte du hade fakta, men då var det rena gissningar bara :)

Idag fick beslut om skuldsanering, det trodde jag aldrig skulle hända för några månader sedan.

Inledande 18/3
Betalningsplan 30/5

Skulder 2.9mil varav 900k skadestånd och ingen har motsatt sig.

Nu är det 3 veckor till innan man vågar fira

Idag fick beslut om skuldsanering, det trodde jag aldrig skulle hända för några månader sedan.

Inledande 18/3
Betalningsplan 30/5

Skulder 2.9mil varav 900k skadestånd och ingen har motsatt sig.

Nu är det 3 veckor till innan man vågar fira

Vad för brott gällde skadeståndet? Hur länge sen var det du blev dömd?
Och grattis!!
Jag fick inledande i februari och betalplan april men ännu inget beslut :/

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp