Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi gör såhär, vill ni diskutera spel, skicka då meddelande till varandra direkt. Många som läser här har grava spelproblem och behöver inte ens en mätbar stimuli för att det ska bli problem igen.
Just det där bör du själv tänka på vad du brukar skriva. Många här är nog på gränsen till att eventuellt ta sitt liv, eller iaf att tänka på det. Och då att få höra dina jävla spydiga och nonchalanta kommentarer gör inte saken bättre. Hoppas du är trevligare mot dina nära och kära än vad du är här.

Om 2 dagar har det gått 3 veckor sen jag fick beslut. Har inte hört något så hoppas den vinner laga kraft nu...
Åh! Fick du det beviljat för tre veckor sen? Hur lång tid kan det ta innan de går i laga kraft?

Runt 30’ , 13% av årsinkomsten. Dom pengarna ska täcka 5 veckors semester.

Runt 30’ , 13% av årsinkomsten. Dom pengarna ska täcka 5 veckors semester.

Själv får jag en semesterersättning som knappt täcker upp för den O.B jag förlorar under ledigheten. Så ingenting jag skulle ompröva för. I ditt fall kan jag inte ge något bra svar annat än att jag tänker att man har rätt till semester och då följer en ersättning med, den borde man inte behöva ompröva för. Ungefär som att man efter beslutad sanering får behålla skatteåterbäringen.

Fick svar per mail att de noterat, och beställt kopia på skuldsanering beslutet och återkommer när de fått det. Så får väl vara extra uppmärksam det närmaste ifall de ändå skickar vidare så att man isåfall hinner invända i tid.
Oj, de har alltså köpt en skuld och har inte vetskap om att man har skuldsanering.
Jisses

Oj, de har alltså köpt en skuld och har inte vetskap om att man har skuldsanering.
Jisses
Fast tänk såhär , säg du har en större skuld och säg du ska betala in 15k per månad i saneringen ! Säg deras skuld är 33 % av totalt skulden ! Dom skulle få 5000 kr månad x 50 månader ! Troligtvis dubbelt mot vad dom köpte skulden för :) väldigt uträknat av dom :)

Fast tänk såhär , säg du har en större skuld och säg du ska betala in 15k per månad i saneringen ! Säg deras skuld är 33 % av totalt skulden ! Dom skulle få 5000 kr månad x 50 månader ! Troligtvis dubbelt mot vad dom köpte skulden för :) väldigt uträknat av dom :)
Jo det förstår jag men jag har ju bara lite mer än ett år kvar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp