- Meddelanden
- 962
- Mottagna reaktioner
- 530
- Poäng
- 577
Jag tänker testa på Friskis, kan väl inte få mer än ett nej antar jag. Återkommer när det är gjort 

Det tror jag inte.
Alla gym jag varit medlem på så har du fått betala första månaden på plats, sen dras autogiro i förskott för nästa.
Tror inte du kan köra årskort på autogiro, då får du nog betala direkt. Det är ju lite poängen, du får lite rabatt men betalar klumpsumma.
Jag band mig till 12-månader via autogiro.
Jag tänker testa på Friskis, kan väl inte få mer än ett nej antar jag. Återkommer när det är gjort![]()
Jag skulle också sagt veckori fredags så pratade jag med min handläggare, om tre veckor borde jag ha beslutet sa hon. Då ska alla ha bestämt sig. Blev förvånad när hon sa tre veckor?! Känns som de kan ta månader ?
Det är så? På hemsidan står de ca 7 månJag skulle också sagt veckor
Jag skulle nog säga det kortare intervallet för att slippa sitta allt för länge och diskutera hur lång tid det tar.Det är så? På hemsidan står de ca 7 mån
Det kan ta lång tid. Borgenärerna har inte samma press på att inkomma en viss tidpunkt tyvärr.i fredags så pratade jag med min handläggare, om tre veckor borde jag ha beslutet sa hon. Då ska alla ha bestämt sig. Blev förvånad när hon sa tre veckor?! Känns som de kan ta månader ?