Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tänker testa på Friskis, kan väl inte få mer än ett nej antar jag. Återkommer när det är gjort :D

Det tror jag inte.
Alla gym jag varit medlem på så har du fått betala första månaden på plats, sen dras autogiro i förskott för nästa.

Jag vet inte vad som gäller på gym. Men gällande årskort för kollektivtrafik så betalar man per månad via autogiro
Tror inte du kan köra årskort på autogiro, då får du nog betala direkt. Det är ju lite poängen, du får lite rabatt men betalar klumpsumma.

Jag vet inte vad som gäller angående gym. Men angående årskort på kollektivtrafik så betalar man månadsvis via autogiro, ingen klumpsumma.

Jag band mig till 12-månader via autogiro.

Jag som undvikit alla autogiron pga skuldsaneringen, trott att jag inte kunnat få det. Då har jag missat en hel del pengar med andra ord. Kollektivtrafiken blir ju minst 1200kr billigare om man skaffar årskort på autogiro. Typiskt.

Jag tänker testa på Friskis, kan väl inte få mer än ett nej antar jag. Återkommer när det är gjort :D

Dom tar ingen upplysning, om du sätter månadsvis på autogiro.
Jag gjorde allt färdigt via nätet sen så behövde jag bara gå till receptionen och få ut kortet första gången, dock hade inte jag sanering då men jag var prickad. Så därför gjorde jag det hemifrån så slipper man stå där och skämmas om det skulle vara så att dom skulle tagit en upplysning.
Fick betala första månaden på engång och medlemsavgiften för ett helt år.

i fredags så pratade jag med min handläggare, om tre veckor borde jag ha beslutet sa hon. Då ska alla ha bestämt sig. Blev förvånad när hon sa tre veckor?! Känns som de kan ta månader ?

i fredags så pratade jag med min handläggare, om tre veckor borde jag ha beslutet sa hon. Då ska alla ha bestämt sig. Blev förvånad när hon sa tre veckor?! Känns som de kan ta månader ?
Jag skulle också sagt veckor

Hur lång tid tog de från att du skicka in till att de ringde ?

Det är så? På hemsidan står de ca 7 mån
Jag skulle nog säga det kortare intervallet för att slippa sitta allt för länge och diskutera hur lång tid det tar.

Det kan ta lång tid. Borgenärerna har inte samma press på att inkomma en viss tidpunkt tyvärr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp