Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det kan ta lång tid. Borgenärerna har inte samma press på att inkomma en viss tidpunkt tyvärr.
Ja! Jag misstänkte det! Derför jag blev så förvånad när hon sa tre veckor till mig! Så frågade om de inte tog längre tid och då sa hon att de hade bara tre veckor på sig ! Än så länge verkar de inte varit något! Men det är väl nu den nervös biten börjar :(

Det kan ta lång tid. Borgenärerna har inte samma press på att inkomma en viss tidpunkt tyvärr.

Det är ju samma med delgivning av betalningsföreläggande som det ivrigt diskuteras hur man fördröjer processen. Men när man vill ha skuldsanering tycker man det är rimligt att det ska gå med vändande post alltihop

En tanke, kan man bli nekad skuldsanering om man jämnkar?

Det är ju samma med delgivning av betalningsföreläggande som det ivrigt diskuteras hur man fördröjer processen. Men när man vill ha skuldsanering tycker man det är rimligt att det ska gå med vändande post alltihop
Jag skickade alltid in mitt med vändande post men borgenärerna i min skuldsanering process drog ut på att svara både vid inledande och vid godkännande av betalplan och detta med veckor/månad.
Jag fick deadlines men inte de och för mig är det inte okej.

Jag skickade alltid in mitt med vändande post men borgenärerna i min skuldsanering process drog ut på att svara både vid inledande och vid godkännande av betalplan och detta med veckor/månad.
Jag fick deadlines men inte de och för mig är det inte okej.
Kompensation för alla som lägger själ och hjärta på att undvika delgivning. Eller så kommer det yill någon som har för mycket att göra och blir liggande därför.

Onödigt att jämka vid skuldsanering.
Ja! De förstår jag! Var bara en tanke :) tänker att ibland lägger ju arbetsgivare fel skatt eller för lite skatt och funderade på då hur stor chans att de kan neka pga av det! Sen är ju restskatt aldrig bra då de ska betalas in det med! Antar att de fryser räntorna i skuldsaneringen? Kan man se vad de räntorna är isåfall?

Ja! De förstår jag! Var bara en tanke :) tänker att ibland lägger ju arbetsgivare fel skatt eller för lite skatt och funderade på då hur stor chans att de kan neka pga av det! Sen är ju restskatt aldrig bra då de ska betalas in det med! Antar att de fryser räntorna i skuldsaneringen? Kan man se vad de räntorna är isåfall?
Räntor fryses vid inledande. Resp borgenär upplyser om räntan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp