Jag hade bara tagit upp det med hyran att ditt badrum blivit vattenskadat och att hyran höjts med 600 kr.
Även fast lönen landar på detsamma ungefär.Maila bara infon i samma veva med hänvisning till din omprövning så är det safe. Det visar ju snarare på att du gjort det du kunnat med ett extrajobb när din ordinarie tid sänkts, så en utskällning känns rätt orimlig.och att jag inte tar upp något med inkomsten och extrajobbet?
Om dom kollar upp detta och märker att det är inkomst från två jobb så kanske man får sig en utskällning?Även fast lönen landar på detsamma ungefär.
Maila bara infon i samma veva med hänvisning till din omprövning så är det safe. Det visar ju snarare på att du gjort det du kunnat med ett extrajobb när din ordinarie tid sänkts, så en utskällning känns rätt orimlig.

KfmTack för ditt svar.
Ja det ser tyväär illa ut. Är det Kfm lr borgenärerna som bestämmer om det blir upphävt?
Samma här, exakt 1 år och 11 dagar för min delEfter en lång och krokig väg med flera hinder så har jag nu strax över 1 år sen från min inskickade ansökan fått bekräftat att den vunnit laga kraft.
Har det varit för att flera motsatte sig? Vilka grunder kan det bero på?Samma här, exakt 1 år och 11 dagar för min del
1 överklagade, collector bank. Hade glömt anmäla en skuld som skulle med. Annars har det gått smärtfritt hela vägen.Har det varit för att flera motsatte sig? Vilka grunder kan det bero på?
Ok skönt att höra ändå. Jag har också collector så vi får väl se. Men nu när jag fick inledande så var min handläggare rätt noga med att gå igenom ev motsättningar och hur kfm isf skulle kunna bemöta dem. Vi pratade säkert nästan 2 timmar så det känns som att han verkligen var engagerad i sitt jobb. Sist jag ansökte fick jag bara avslag utan ens ett samtal.1 överklagade, collector bank. Hade glömt anmäla en skuld som skulle med. Annars har det gått smärtfritt hela vägen.
Ja.Tack för ditt svar.
Ja det ser tyväär illa ut. Är det Kfm lr borgenärerna som bestämmer om det blir upphävt?