Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hade bara tagit upp det med hyran att ditt badrum blivit vattenskadat och att hyran höjts med 600 kr.

och att jag inte tar upp något med inkomsten och extrajobbet?
Om dom kollar upp detta och märker att det är inkomst från två jobb så kanske man får sig en utskällning? :facejoy: Även fast lönen landar på detsamma ungefär.

och att jag inte tar upp något med inkomsten och extrajobbet?
Om dom kollar upp detta och märker att det är inkomst från två jobb så kanske man får sig en utskällning? :facejoy: Även fast lönen landar på detsamma ungefär.
Maila bara infon i samma veva med hänvisning till din omprövning så är det safe. Det visar ju snarare på att du gjort det du kunnat med ett extrajobb när din ordinarie tid sänkts, så en utskällning känns rätt orimlig.

Maila bara infon i samma veva med hänvisning till din omprövning så är det safe. Det visar ju snarare på att du gjort det du kunnat med ett extrajobb när din ordinarie tid sänkts, så en utskällning känns rätt orimlig.

Tack! Kör på det. :)

Har det varit för att flera motsatte sig? Vilka grunder kan det bero på?
1 överklagade, collector bank. Hade glömt anmäla en skuld som skulle med. Annars har det gått smärtfritt hela vägen.

1 överklagade, collector bank. Hade glömt anmäla en skuld som skulle med. Annars har det gått smärtfritt hela vägen.
Ok skönt att höra ändå. Jag har också collector så vi får väl se. Men nu när jag fick inledande så var min handläggare rätt noga med att gå igenom ev motsättningar och hur kfm isf skulle kunna bemöta dem. Vi pratade säkert nästan 2 timmar så det känns som att han verkligen var engagerad i sitt jobb. Sist jag ansökte fick jag bara avslag utan ens ett samtal.

Tack för ditt svar.

Ja det ser tyväär illa ut. Är det Kfm lr borgenärerna som bestämmer om det blir upphävt?
Ja.
Så tragiskt för henne. Jag har full förståelse för psykisk ohälsa men kan inte förstå varför hon inte betalat skuldsaneringen men hyran vilket kommer att ligga henne i fatet tyvärr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp