- Meddelanden
- 1 316
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Gud vad härligt! Ingenaning!Grattis! Fick det med för en månad sen, vad kan gå snett?
Men känner att man inte kan va säker förens det är helt färdigt!Gud vad härligt! Ingenaning!Grattis! Fick det med för en månad sen, vad kan gå snett?
Men känner att man inte kan va säker förens det är helt färdigt!Men grattis vad roligt!!!!Hörni! JAG FICK INLEDANDE! Bästa dagen!!!! Nu ska de bara gå hela vägen med!!
Ja! TACK! Jag är så jäkla lycklig nu fast det bara är inledande så känns livet så mkt bättre just nu!Men grattis vad roligt!!!!

Jag vet. Känner precis samma.Ja! TACK! Jag är så jäkla lycklig nu fast det bara är inledande så känns livet så mkt bättre just nu!![]()
![]()
jag tror den ska ingå i saneringen, min gjorde detta , eftersom ”skulden” är från förra åretJisses, den var ju inte rolig.
Tyvärr så finns det inte mycket att göra tror jag men jag hade pratat med min handläggare.
Juni är betalningsfri månad och jag antar att du kunnat lägga undan lite månaden för inledande då ev utmätning upphörde och första betalningen är månaden efter.

Åhhhh det är ju fantastiskt om det är så.jag tror den ska ingå i saneringen, min gjorde detta , eftersom ”skulden” är från förra året![]()
Stort grattis!!!Hörni! JAG FICK INLEDANDE! Bästa dagen!!!! Nu ska de bara gå hela vägen med!!
någon kanake vet till 100% men skulden är ju från innan du fick inledande min handläggare frågade de självmant o sen räknade in deÅhhhh det är ju fantastiskt om det är så.
Hopps detjag tror den ska ingå i saneringen, min gjorde detta , eftersom ”skulden” är från förra året![]()
, vad fick du lov att göra för att ta reda på det? Eller sket du bara i att betala?