Är du allvarlig? Vad menar du med lite?Får man spela lite efter beslutat skuldsanering eller är det skäl till att häva saneringen om dom ser att man spelar.
Ligger spelmissbruk till grund för skulderna? Isåfall är det ju helt galet att tänka tanken…Får man spela lite efter beslutat skuldsanering eller är det skäl till att häva saneringen om dom ser att man spelar.
Jag tänkte exakt samma sak och varför äventyra något som kan leda till skulderLigger spelmissbruk till grund för skulderna? Isåfall är det ju helt galet att tänka tanken…
Nej spel ligger inte till grund för saneringen givetvis. Då hade jag inte fått den beviljad.Jag tänkte exakt samma sak och varför äventyra något som kan leda till skulder
Nej spel ligger inte till grund för saneringen givetvis. Då hade jag inte fått den beviljad.
För att dryga ut kassan undrar jag om man får spela som sagt lite eller om det är skäl till att saneringen bryts?
Tack snälla för svar. Är orolig att om jag vinner mindre summor då och då att krf blir besviken och tycker att jag borde betala dessa vinsterna till KRF. Det är inga jätte summor utan små belopp nån gång då och då.Du får göra exakt vad Du själv vill med DINA pengar (förbehållsbelopp och betalfria månader).
Man är inte satt under förmynderskap ”bara” för att man har en pågående skuldsanering !
Kf har inte koll på dina konton.Tack snälla för svar. Är orolig att om jag vinner mindre summor då och då att krf blir besviken och tycker att jag borde betala dessa vinsterna till KRF. Det är inga jätte summor utan små belopp nån gång då och då.
Men vinsterna vs det extrema skuldbeloppet jag har skulle eg göra till eller från men dom kanske inte ser det så?
Men skulle en bank kunna säga till tex krf vid en kontroll av tex swish transaktioner att jag har belopp som kommer då och då från spel och skulle krf i sin tur då kunna se det som skäl för att häva saneringen. Då kommer jag inte våga spela ens lite.Kf har inte koll på dina konton.
Men skulle en bank kunna säga till tex krf vid en kontroll av tex swish transaktioner att jag har belopp som kommer då och då från spel och skulle krf i sin tur då kunna se det som skäl för att häva saneringen. Då kommer jag inte våga spela ens lite.