Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hade några krediter och lån ca 6 mån gamla och sen andra upp till 5-6 år gamla, jag väntar nu på att det ska bli beviljat, har godkänt betalplan för ca 4 v sen och jag har hittills inte behövt redovisa något

Smidigt men inte för spel eller?

Beror nog på. Om en person bara har nya lån pga av spelmissbruk

Eller som mitt fall som haft lån till höger och vänster iaf sen 2012

Jag fick beslut om skuldsanering och 80% av mina skulder var spelrelaterade skulle jag tro.
Senaste lånet var cirka 1år gammalt när jag skickade in ansökan. (även det största). Men det verkar ju ha gått vägen även fast det var ett hyfsat färskt lån.
Dock så tar ju resan från inskickad ansökan till beslut ett tag, så nu är lånet nästan 2 år gammalt.

Jag fick beslut om skuldsanering och 80% av mina skulder var spelrelaterade skulle jag tro.
Senaste lånet var cirka 1år gammalt när jag skickade in ansökan. (även det största). Men det verkar ju ha gått vägen även fast det var ett hyfsat färskt lån.
Dock så tar ju resan från inskickad ansökan till beslut ett tag, så nu är lånet nästan 2 år gammalt.

Ja det verkar ju gå bra för dom flesta.

Jo tiden detta tar är ju bra egentligen
Skickade in i början på augusti

Undra bara hur dom ser på kreditanvändning på alla internetsidor man haft.
Det har ju man tömt varje månad efter inbetalning

Du ska nog sluta med det direkt nu, och vänta in deras svar först. För det måste väl anses som att man lånar med ju?

Jo precis. Vet inte om jag hade en räkmacka, men kändes som allt gick så himla smidigt jämfört med många andra man läst om.
Det märkligaste tyckte jag var att dom inte frågade något alls mer än varför jag hade lite mer inkomst under några månader under första samtalet.
Hade jobbat extra just då.
Annars har det inte kommit något mer utan allt har bara flytit på. Bara EN upplysning från en långivare är också tagen under hela resan. Trodde alla skulle ta en upplysning.

Det var samma här. För att klara av att leva så var jag tvungen att ta ut pengarna som jag satte in den månaden. Så där behöver du inte vara orolig.
Men bara du inte använder dessa pengar EFTER du skickat in ansökan. :)

Fick beslutsdatum om skuldsanering 20 September. Så nu har det gått 3 veckor. Kan man andas ut nu och säga att allt är klappat och klart? :folded:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp