Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag berättade om att jag har hjälpt min son som var spelmissbrukare, då skrev handläggaren att jag var spelmissbrukare det har dom hakat upp sig på. Jag har flyttat många gånger som har kostat mycket då ville en handläggare se räkningar från biluthyrning, sedan är mitt minne inte så bra. Det gör att jag kommer ej i håg år då jag tagit lån osv. Hur jag än försöker tänka vet jag inte vad jag använt pengarna till mer än att överleva. Jag känner att jag skiter i vad dom svarar i det här läget.. Jag har min värdighet jag är gammal o fattig men inte dum

Om du sökt flera gånger så är det en anledning att ställa mer frågor, om det avslagit 2 gånger i närtid finns det ju en en anledning till det..

Hej allesammans! I måndags var det 3 veckor från beslutsdatum av beviljad skuldsanering, inte hört något alls, kollat posten som en jubelidiot nästan haha… , kan man antas att det vunnit laga kraft nu?

En fråga

Har flera färska lån.
Kan dom neka pga av det när jag ersatt gamla lån med dom nya?

Hej allesammans! I måndags var det 3 veckor från beslutsdatum av beviljad skuldsanering, inte hört något alls, kollat posten som en jubelidiot nästan haha… , kan man antas att det vunnit laga kraft nu?
Är det vid beviljad skuldsanering eller vid den vunnit laga kraft det publiceras namn i POIT?

Är det vid beviljad skuldsanering eller vid den vunnit laga kraft det publiceras namn i POIT?

Eftersom det är svårt att säga exakt när det får laga kraft så kommer det aldrig kungöras

Ja. men kan du bevisa att det gått till att lösa andra lån så är det bra iallafall

Tror dessvärre inte jag kan det.

Men förväntar mig avslag
Jag slängde bara iväg en ansökan
För mycket som talar emot
Färska lån, ingen skuldrådgivare, inte hört av mig till varken långivare eller inkasso mm

Hur lång tid tog det för dig från den dagen du godkände betalplanen till du fick beviljad? och får man brev hem då också?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp