Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tror dessvärre inte jag kan det.

Men förväntar mig avslag
Jag slängde bara iväg en ansökan
För mycket som talar emot
Färska lån, ingen skuldrådgivare, inte hört av mig till varken långivare eller inkasso mm
Du har väl kontoutdrag ?

Jag fick visa en del kontoutdrag för att visa att lån betalats med nya lån. Det gick bra för mig.

Jo dom måste säkert ha det arkiverat på något vis så det ska gå bra

Sen har jag fattat det på folk här att vissa blir neka på lån som är 1,5 till 2 år gamla menas vissa godkänts med lån under 1 år
Är väl beroende på handläggare kanske

Jo dom måste säkert ha det arkiverat på något vis så det ska gå bra

Sen har jag fattat det på folk här att vissa blir neka på lån som är 1,5 till 2 år gamla menas vissa godkänts med lån under 1 år
Är väl beroende på handläggare kanske
Jag hade lån som var ca 6 månader gamla men de hade jag betalat av andra lån med.

Okej, det var inte dåligt
Frågan är vad den magiska gränsen är om man inte fått tag på utdragen
En borgenär motsatte sig med all rätt mitt inledande, jag hade tagit ett lån i okt-20 och sökte skuldsanering feb-21. Ett lån jag knappt hunnit betalat tillbaka något på.
Jag yttrade mig med en tydlig tidslinje vad de lånade pengarna gick till (basala utgifter för överlevnad) och KFM gick på min linje. Så ett 4 mån färskt lån behöver inte betyda direkt avslag. Mantrat är ju helhetsbilden.

Okej, det var inte dåligt
Frågan är vad den magiska gränsen är om man inte fått tag på utdragen
Jag hade några krediter och lån ca 6 mån gamla och sen andra upp till 5-6 år gamla, jag väntar nu på att det ska bli beviljat, har godkänt betalplan för ca 4 v sen och jag har hittills inte behövt redovisa något

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp