Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ännu en fundering som hade varit kul och se vad ni säger hör inne, hur många av er som har barn, hur många år av sanering och skuld och hur många barn har ni?

Ännu en fundering som hade varit kul och se vad ni säger hör inne, hur många av er som har barn, hur många år av sanering och skuld och hur många barn har ni?
5 år sanering inne på mitt 4 nu, skulder 830 tusen. Borgenärerna få ca 38 procent. När inledande började 2 barn under 18

Haha, du kan inte mena på allvar att man i en skuldsaneringsutredning ska använda sig av lexbase, en sida som är känd för att inte ha helt korrekta uppgifter och inte kompletta uppgifter...

finns ju andra sätt att kolla upp på om man säger så.
Man kan också säga att man gör som nu, en preliminär bedömning, sen en slutlig bedömning när man fått in uppgifter från alla parter?

Två barn under 18, inledande med förslag på 4 års ”betalplan” som är 0:-, dock löper ju saneringen alltid i 5 år oavsett.
Skuld 770tkr.

Haha, du kan inte mena på allvar att man i en skuldsaneringsutredning ska använda sig av lexbase, en sida som är känd för att inte ha helt korrekta uppgifter och inte kompletta uppgifter...
Det skrev jag inte, du skrev att det var omöjligt att få fram om någon är straffad. Det finns ju tjänster som iaf oftast visar om så är fallet.

Det skrev jag inte, du skrev att det var omöjligt att få fram om någon är straffad. Det finns ju tjänster som iaf oftast visar om så är fallet.
Exakt, men han Lasse är snabb på att sänka andra många gånger. Använder någon slags härskarteknik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp