När man väl fått skuldsanering och allt är klart, när räknas de 5åren ifrån? Är det ifrån inledande eller från att allt hoppar igång
Jo eftersom man inte har tillgång till belastningsregistret behöver man i såfall fråga alla tingsrätter och Åklagarmyndigheten. Det är givetvis ogörbart.
5 år sanering inne på mitt 4 nu, skulder 830 tusen. Borgenärerna få ca 38 procent. När inledande började 2 barn under 18Ännu en fundering som hade varit kul och se vad ni säger hör inne, hur många av er som har barn, hur många år av sanering och skuld och hur många barn har ni?
Lexbase
Man kan också säga att man gör som nu, en preliminär bedömning, sen en slutlig bedömning när man fått in uppgifter från alla parter?finns ju andra sätt att kolla upp på om man säger så.
Två barn under 18, inledande med förslag på 4 års ”betalplan” som är 0:-, dock löper ju saneringen alltid i 5 år oavsett.Ännu en fundering som hade varit kul och se vad ni säger hör inne, hur många av er som har barn, hur många år av sanering och skuld och hur många barn har ni?
Det skrev jag inte, du skrev att det var omöjligt att få fram om någon är straffad. Det finns ju tjänster som iaf oftast visar om så är fallet.Haha, du kan inte mena på allvar att man i en skuldsaneringsutredning ska använda sig av lexbase, en sida som är känd för att inte ha helt korrekta uppgifter och inte kompletta uppgifter...
Ja absolut, det säger jag inget om.Man kan också säga att man gör som nu, en preliminär bedömning, sen en slutlig bedömning när man fått in uppgifter från alla parter?
Exakt, men han Lasse är snabb på att sänka andra många gånger. Använder någon slags härskarteknikDet skrev jag inte, du skrev att det var omöjligt att få fram om någon är straffad. Det finns ju tjänster som iaf oftast visar om så är fallet.