Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Var ni tvungna att redovisa era konton eller bad dom om några utdrag? Hade ni med några stora skulder?

Jag är så nervös, jag vill verkligen ha hjälp med sanering men känns som att tjejjen redan beslutet sig för att säga nej pga att hon var ny och inte så insatt i hur komplexa saker är. Tex att det är supersvårt att få jobb med prickar och ett stort skuldsaldo.

Senast ändrad:
Måste skulderna ha hamnat hos inkasso för att räknas med/eller kunna hävda att de borde haft koll på att jag fått inledande? Eller räcker det att orginalräkningen förfallit? Har nån jag missat, upptäckte jag, visserligen inte många kronor men jag har inte så mycketkvar heller just nu. Hamnat hos inkasso alldeles nyligen men orginalräkningen förföll i höstas.

Var ni tvungna att redovisa era konton eller bad dom om några utdrag? Hade ni med några stora skulder?

Jag är så nervös, jag vill verkligen ha hjälp med sanering men känns som att tjejjen redan beslutet sig för att säga nej pga att hon var ny och inte så insatt i hur komplexa saker är. Tex att det är supersmart att få jobb med prickar och ett stort skuldsaldo.

De har inte bett om några utdrag och har heller ingen anledning till, åtminstone i mitt fall.

De har inte bett om några utdrag och har heller ingen anledning till, åtminstone i mitt fall.

Tack för svar, ja då är det säkert inget som kommer ske. Tänkte mest om man måste börja beställa hem sånt med för att skicka vidare.

Får man fråga vad din totala summa ligger på?

Min är på ca 900.000kr :/ både privata och skulder till inkassobolag. Hela ekonomin har kollapsat pga jobb glapp och dumma lån som haft en viss snöbollseffekt dvs att jag lånat för att lösa andra lån vilket jag inser är helt idiotiskt.

Nu arb lös och skulderna har varit som en jojo hos krf i 4 år. Är väldigt orolig att jag ska få avslag då sambon har en bra årsinkomst. Även om han inte vill vara någon del i min ekonomi.

Tack för svar, ja då är det säkert inget som kommer ske. Tänkte mest om man måste börja beställa hem sånt med för att skicka vidare.

Min är på ca 900.000kr :/ både privata och skulder till inkassobolag. Hela ekonomin har kollapsat pga jobb glapp och dumma lån som haft en viss snöbollseffekt dvs att jag lånat för att lösa andra lån vilket jag inser är helt idiotiskt.
Strax under 500 000. Inga privata skulder.

Nu arb lös och skulderna har varit som en jojo hos krf i 4 år. Är väldigt orolig att jag ska få avslag då sambon har en bra årsinkomst. Även om han inte vill vara någon del i min ekonomi.
När är dina skulder från, de senaste av dem?

Jag jobbar inte heller, men av andra orsaker. Har annars ett heltidsjobb. Den jag lever tillsammans med tjänar hyfsat bra, äger hus och bil.

Jag är så nervös, jag vill verkligen ha hjälp med sanering men känns som att tjejjen redan beslutet sig för att säga nej pga att hon var ny och inte så insatt i hur komplexa saker är. Tex att det är supersvårt att få jobb med prickar och ett stort skuldsaldo.

Sorry, men vad har anmärkningar och många skulder att göra med sannolikheten att få ett arbete?
Det är väl inte så väldans många av de vanliga arbeten som sådant kontrolleras...

• Gilla
Reaktioner: p79
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp