- Meddelanden
- 210
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 112
Du har rätt på det om skulder från spelmissbruk de kan begära kontoutdrag
Jag har inget spelmissbruk som tur är. Däremot sms lån med snöbolls effekt :/
Du har rätt på det om skulder från spelmissbruk de kan begära kontoutdrag
Om du har fått inledande beslut och börjat betala eller utan betalningsplan så allting lungt is i magen hoppas allting går bra , jag hjälpt vänner som skuldsatt utan jobb och lever på bidrag och de har fått beviljat skuldsaneringHärligt, grattis! Måste kännas fantastiskt att få en ny chans.
Vad kollar dom under inledningen fram till beslutet?
Sms lån inga problem jag hade runt 10-12 sms lån när jag har ansökt.Det lungtJag har inget spelmissbruk som tur är. Däremot sms lån med snöbolls effekt :/
Om du har fått inledande beslut och börjat betala eller utan betalningsplan så allting lungt is i magen hoppas allting går bra , jag hjälpt vänner som skuldsatt utan jobb och lever på bidrag och de har fått beviljat skuldsanering
Ok vänta två veckor och du kommer får inledande beslut nu mycket lättare som jag sa förut ,När jag sökt år 2016 var det så svårt utan två fria månader , jag betalar 10000kr varje månad jag vill bli fri av alla skluder 1.5 milJag hade mitt första samtal idag. Skulle få beslut om dom skulle inleda om ca 2v.
Nej det inte så de så här när man tala med på telefon men får ont i magen känsla jag hade sånt känsla men det kommer och går bra för dig var lite positiv.Känns omöjligt . Känns som om att dom vill att man ansökt X antal ggr innan man väl får sanering.
Jag fanns inte hos inkasso eller kfm. Jag betalade varje månad på mina skulder trots att det inte fanns pengar. Det var min budget och skuldrådgivare som ansåg att jag skulle söka om sanering vilket jag gjorde.Känns omöjligt . Känns som om att dom vill att man ansökt X antal ggr innan man väl får sanering.
Jag hoppas du har rätt, tack till alla som svarat mig här. Men känns som att man kommer få avslag. Pga deras teorierNej det inte så de så här när man tala med på telefon men får ont i magen känsla jag hade sånt känsla men det kommer och går bra för dig var lite positiv.
Du kommer och få det och jag önskar dig lycka till i framtiden.Jag hoppas du har rätt, tack till alla som svarat mig här. Men känns som att man kommer få avslag. Pga deras teorier