Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mitt konto blev rensad ordentligt på min lön,( inom närmaste familj) inte kunnat polisanmäla men omgående fick byta koder id bank nr och allt annat, och omgående kontaktade KF och var ärlig med allting berättade som det var...

Mitt konto blev rensad ordentligt på min lön,( inom närmaste familj) inte kunnat polisanmäla men omgående fick byta koder id bank nr och allt annat, och omgående kontaktade KF och var ärlig med allting berättade som det var...
Okej, jag förstår.
Hoppas att det löser sig.

Det räckte tydligen inte att ”berätta som det var och vara helt ärlig”. Jag antar att en anledning till att du nu verkar bli av med din skuldsanering är att du inte kunnat styrka det du påstår har hänt. Förstår att det inte är roligt att behöva polisanmäla en nära anhörig för det den gjort, men du riskerar ju att bli av med din skuldsanering i och med detta. Anmäl och låt personen stå för sina handlingar. Det är ju inte någon mänsklig rättighet att få skuldsanering så det vore ju surt om du slarvar bort den fina chansen du har fått.

Tack hoppas det ordnar sig för alla som har problem men senfredags jag har svårt att andas och försöker tänka ändå positivt

Nej, jag skulle betala nu i december för halva oktober och hela december.
Det är ju betalningsfritt i december? Menar du att du betalade halva oktober, inget i november och tänkte betala ikapp allt i december? Isåfall har du inte följt betalplanen i två månader.

Pratade nyss med kfm igen, dom sa om man hinner betala nu i december om de registrerar betalningen innan 10januari så skicaks det inte ut något till borgenärerna

Tack hoppas det ordnar sig för alla som har problem men senfredags jag har svårt att andas och försöker tänka ändå positivt
Jag förstår att det är jobbigt, en skuldsanering är inget lätt och den ångest man hade innan man fick det måste vara sju resor värre för dig nu när du riskerar mista den.
Vad är det som gör att du hellre riskerar den än att vara ärlig till Kfm om vad som hänt, dvs polisanmäla osv. Det känns som att något inte stämmer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp